Asistent / asistentka jednatele a obchodního oddělení – Brandýs nad Labem
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Metabo s.r.o. - společnost je od roku 1999 rodinnou firmou střední velikosti se sídlem ve vlastním objektu v Brandýse nad Labem. Je výhradním dovozcem a distributorem profesionálního ručního elektrického a akumulátorového nářadí, dřevoobráběcích strojů a vzduchové techniky.
Náplň práce:
- koordinace podkladů pro vystavování faktur, fakturace
- zpracování přijatých faktur; kontrola všech finančních dokladů, zadávaní
- úprava smluv, dodatků a dalších dokumentů
- zajišťování běžných provozních věcí a potřeby - hygienické a kancelářské potřeby, komunikace s úklidovou firmou
- evidenci pošty
- administrativní podpora obchodního oddělení, -
- organizovaní meetingů, firemní akce
- poskytovat podporu pro kolegy
- zadávání dat do sytému
- pracovat pravidelně s daty v Excelu
- věnovat se i klasickým administrativním činnostem
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské
- středně pokročilý/á uživatel/ka Microsoft Office (Word / Excel / Outlook)
- schopnost samostatné práce, rozhodování
- smysl pro detail, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
- komunikativní AJ nebo NJ - překlady
- zodpovědný a samostatný přístup k práci
- organizační schopnosti, flexibilita
Nabízíme:
· zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
· dlouhodobou perspektivu
· možnost dalšího osobního a profesního růstu
Místo práce: Kralovická 1793, Brandýs nad Labem
Termín nástupu: červen 2018
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]
Platnost inzerátu končí 4. 7. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.