ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - Praha 5

Nabídka již není aktuální.


V současné době hledáme do týmu ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA, který komplexně administrativně zabezpečí celou divizi, objednávkový proces, evidenci a archivaci dokumentů, postará se o měsíční fakturaci a zajistí komunikaci s personálním oddělením.

CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?

    • zpracování objednávek + předávacích protokolů na realizace dle podkladů techniků
    • evidence harmonogramů a počasí
    • objednávky kancelářských potřeb a OOPP + evidence výstrojních listů zaměstnanců v systému
    • příprava prezenčních listin a osnov školení + archivace
    • fakturace - odběratelské, dodavatelské faktury
    • evidence záznamů o úraze, opatření a poúrazová školení
    • zabezpečení podkladů pro nábor zaměstnanců
    • pracovní doba: Po-Pá 6:30-15:00

JAKÉ JSOU PŘEDPOKLADY ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA?

    • SŠ vzdělání
    • zkušenosti s fakturací výhodou
    • proaktivní a pečlivý přístup
    • samostatnost, důslednost
    • NÁSTUP:IHNED

PROČ PRACOVAT PRÁVĚ PRO NÁS?

    • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 26 letou profesionální praxí
    • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
    • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
    • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
    • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
    • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)

Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím vložte Váš aktuální životopis nebo volejte 251 119 493 724 872 341


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

25.7.2018
/* Not affection functionality */