ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - Praha 5
CENTRA a.s.
Nabídka již není aktuální.
V současné době hledáme do týmu ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA, který komplexně administrativně zabezpečí celou divizi, objednávkový proces, evidenci a archivaci dokumentů, postará se o měsíční fakturaci a zajistí komunikaci s personálním oddělením.
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
- zpracování objednávek + předávacích protokolů na realizace dle podkladů techniků
- evidence harmonogramů a počasí
- objednávky kancelářských potřeb a OOPP + evidence výstrojních listů zaměstnanců v systému
- příprava prezenčních listin a osnov školení + archivace
- fakturace - odběratelské, dodavatelské faktury
- evidence záznamů o úraze, opatření a poúrazová školení
- zabezpečení podkladů pro nábor zaměstnanců
- pracovní doba: Po-Pá 6:30-15:00
JAKÉ JSOU PŘEDPOKLADY ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA?
- SŠ vzdělání
- zkušenosti s fakturací výhodou
- proaktivní a pečlivý přístup
- samostatnost, důslednost
- NÁSTUP:IHNED
PROČ PRACOVAT PRÁVĚ PRO NÁS?
- jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 26 letou profesionální praxí
- na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
- podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
- garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
- na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
- poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)
Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím vložte Váš aktuální životopis nebo volejte 251 119 493 724 872 341