ZÁKAZNICKÁ PODPORA PRO E-SHOP - KOMBINACE KANCELÁŘ / HOME OFFICE


Co bude náplní vaší práce?

Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení. Péče o zákazníky: Budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek. Komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat, WhatsApp) – pouze příchozí požadavky, žádný aktivní prodej. Budete podporou pro koncové zákazníky, která se stará o zásilky od odesílatelů. Práce na PC: SalesForce, Genesys Cloud, Slack a dalších webových aplikací. Administrativní práce: Běžné kancelářské úkoly v Office 365.

Požadujeme:

Perfektní čeština na úrovni rodilého mluvčího. Výborné komunikační schopnosti jak v mluvené, tak psané formě. Dobrá znalost práce s PC a ochota učit se nové věci. Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost. Věk nad 18 let. Vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího). Možnost absolvovat kombinované zaškolení – část v našich kancelářích v Jinočanech a část z home office. Délka zaškolení je přibližně 1 měsíc.
  • počet míst - 13

Nabízíme:

Možnost práce z domova po zaškolení (kombinace kancelář / home office). Pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce). Flexibilní směny: Pracujte od PO–NE s možností zkrácených nebo prodloužených směn. Při vzájemné spokojenosti možnost dělených pracovních směn – např. (08:00–12:00 a následně 14:00–18:00). Zajištění pracovní techniky. Multisport karta: Možnost jejího zajištění pro zájemce. Atraktivní mzda: 165 Kč/hod při dodržení minimálně 24 hodin týdně. Bonusové ohodnocení: U zaškolených pracovníků možnost zvýšení odměny podle počtu zpracovaných úkolů (165 Kč/hod a více). Práci v mladém a dynamickém kolektivu.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5 (Jinočany, Severní 274)

Typ smluvního vztahu:

Plat:

165 - 250 Kč/hod.

Datum zadání:

22.9.2025
/* Not affection functionality */