ZÁKAZNICKÁ PODPORA PRO E-SHOP - KOMBINACE KANCELÁŘ / HOME OFFICE
brigáda
TELOMAR, s.r.o.
Co bude náplní vaší práce?
Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení. Péče o zákazníky: Budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek. Komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat, WhatsApp) – pouze příchozí požadavky, žádný aktivní prodej. Budete podporou pro koncové zákazníky, která se stará o zásilky od odesílatelů. Práce na PC: SalesForce, Genesys Cloud, Slack a dalších webových aplikací. Administrativní práce: Běžné kancelářské úkoly v Office 365.Požadujeme:
Perfektní čeština na úrovni rodilého mluvčího. Výborné komunikační schopnosti jak v mluvené, tak psané formě. Dobrá znalost práce s PC a ochota učit se nové věci. Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost. Věk nad 18 let. Vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího). Možnost absolvovat kombinované zaškolení – část v našich kancelářích v Jinočanech a část z home office. Délka zaškolení je přibližně 1 měsíc.- počet míst - 13