ASISTENT - chod kanceláře
Pouperová
Nabídka již není aktuální.
Požadujeme SOU/SŠ Příjemné vystupování Komunikativnost, organizační schopnosti Práce na PC Znalost českého jazyka Spolehlivost, samostatnost, pečlivost Příjemné vystupování Nabídka Práce v kolektivu Možnost profesní seberealizace Možná práce z domova a pružné pracovní doby Možnost profesního a finančního růstu Po zapracování možnost vedení kanceláře Benefity Výdělek od 28 000 Kč/m.do 38 000 Kč/m. Věk nerozhoduje Nástup možný ihned nebo dohodou. Náplň práce Příprava podkladů Externí a interní komunikace (dodavatelé, odběratelé) Evidence došlé a odchozí pošty Zadávání dokladů do systému Evidence a archivace dokladů Komunikace se stávajícími dodavateli, úřady Zajištění chodu kanceláře Administrativa Prosím zašlete životopis, vybrané uchazeče budeme kontaktovat.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
BrnoTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek, Práce na živnostenský list, PraxeZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek