Administrativní pracovník Židenice - pro OZP


Jsme rodinná firma - sociální podnik symetrie. Zaměstnáváme osoby se zdravotním postižením. Je pro nás důležitý férový a osobní přístup ke každému zaměstnanci. Do našeho týmu nyní hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláře, prodejny a půjčovny zdravotních pomůcek na ulici Zábrdovická 15/16a v Brně Židenicích.

Co budete dělat?

  • přímý telefonický a osobní kontakt s klienty půjčovny a prodejny pomůcek
  • příjem a zpracování objednávek na PC
  • práce v programu Pohoda, práce v Exelu a Wordu
  • manipulace s pomůckami
  • dvousměnný provoz 8-13 a 12-17 hodin

Požadujeme:

Co po vás požadujeme?
  • status invalidního důchodce 1.-3. stupně
  • znalost a praxe programu Pohoda nebo Money
  • spolehlivost a pečlivost
  • samostatnost, pozitivní přístup a chuť do práce
  • praxi v administrativě a znalost práce na PC WORD, EXCEL
  • příjemné vystupování, dobré komunikační předpoklady
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Co nabízíme?
  • smlouva na hlavní pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení
  • práce na zkrácený úvazek na 5 hodiny denně od pondělí do pátku
  • ranní a odpolední směna 8 - 13 a 12 - 17 hod
  • nástupní plat 13 000 Kč + odměny + benefity
  • za dobře odvedenou práci stravenkový benefit
  • milý a přátelský kolektiv, individuální přístup, přátelská atmosféra
  • pracoviště s dobrou dostupností (zastávka Kuldova tramvají č. 2 nebo BUS č. 64 zastávka Tomáškova)
  • nástup možný ihned
Tato pozice je vyhrazena pouze pro osoby v invalidním důchodu.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Zábrdovická 15/16a)

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Typ práce:

Práce pro OZP

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

13000 - 15000 Kč/měs.

Datum zadání:

17.4.2024

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */