5 tipů, jak zvládnout práci v call centru na jedničku
Autor: Nikola Nosreti | 27.3.2017
Na telefonu pracuje v dnešní době mnoho lidí. Se zaměstnanci call center se můžeme setkat snad ve všech odvětvích. Patří mezi ně telefonní prodejci, zaměstnanci agentur provádějících všechny možné i nemožné průzkumy, pracovnící zákaznických linek, helpdesků, asistenčních služeb a mnoho dalších. Tato práce přináší mnoho benefitů, například v podobě flexibiní pracovní doby, ale také hromady stresu a nulové soukromí na pracovišti. Pokud mezi zaměstnance call center patříte nebo o ní uvažujete, přinášíme vám několik užitečných tipů, se kterými ji zvládnete na jedničku.
1. Buďte splachovací
Pokud se na lince setkáte s nerudným zákazníkem, hoďte to za hlavu. S položením telefonu na něj jednoduše zapomeňte. Nenechte si zkazit náladu a nový telefonát začněte s pozitivním přístupem, jakoby byl ten den první.
2. Upovídané zákazníky držte u tématu
Opačným případem nerudného zákazníka je zákazník, který telefonát operátora naopak vnímá jako vítanou příležitost k hovoru. Chce si povídat a neustále odbíhá od podstatného tématu. Nenechte se svést z cesty a při každém pokusu o vybočení zákazníka rychle naveďte zpět na dané téma.
3. Buďte empatičtí
Vaše práce bude úspěšnější, pokud se naučíte jednat s různými typy lidí. Snažte se přizpůsobit styl telefonátu, tón hlasu a způsob projevu, konkrétnímu zákazníkovi. Snažte se jim vyjít vstříc a pochopit co nejlépe jejich potřeby.
4. Bavte se s kolegy
Dobrý kolektiv je důležitý na všech pracovištích. I když v některých call centrech moc prostoru pro dlouhé hovory není, zkuste využít i kratší přestávky nebo polední pauzu. Zajděte společně na oběd nebo si popovídejte o tom, jaký jste měli den.
5. Nechte vaši psychiku odpočinout
Práci si nenoste domů. Myšlenky o telefonování, nevlídných zákaznících a nepodařených hovorech nechte v práci. Ve volném čase se věnujte svým zálibám, sportu nebo rodině.
Na nabídky práce v call centru se můžete podívat TADY.
Komentáře
Přidat komentář