Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech - Ariba Czech s.r.o.

Požadovaná profese Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Pracovní poměr od 1.7.2018
Pracovněprávní vztah HPP
Směnnost Jednosměnný provoz
Minimální stupeň vzdělání Základní + praktická škola
Jazyky
  • Angličtina - 2 (Aktivní)
  • Španělština - 1 (Pasivní)
  • Jiné - 1 (Pasivní)
Mzdové rozpětí od 30000Kč do 35000Kč / měsíc
Poznámka Místo výkonu práce:
Bucharova č.p. 2817/11,Stodůlky, Praha 58
Pracovník zákaznického servisu
Požadavky:
- Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu ze společnosti v oblasti IT/Telco
- Technická orientace
- Výhodou - znalost softwarových aplikací a produktů Ariba
- Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
- Dobré interpersonální dovednosti
- Schopnost rychle řešit problémy
- Znalost práce v multikulturním prostředí
- Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
Jazyky
- Anglický jazyk - rodilý mluvčí
- Znalost jiného jazyka velkou výhodou (zejména Portugalština a Španělština)
Zaměstnanecké výhody:stravenky, sickdays, hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání.
Referenční číslo 14639370757
Pracoviště Ariba Czech s.r.o. [2]
Praha (okres Hlavní město Praha)
Stodůlky
Bucharova 2817 /11
Firma Ariba Czech s.r.o.
Kontaktní osoba Matej Lenárth
matej.lenarth@sap.com
Úřad práce Praha 5
Nabídky brigád Praha 5 Nabídky práce Praha 5

 
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK