Nabídka již není aktuální

Zákaznický servis pro kvalitu ODVĚTVÍ: kvalita LOKALITA: Tachov NÁSTUP: ihned

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Řešení zákaznických reklamací - zákaznické portály, třídící akce, náhrada, nápravné opatření, průvodní dokumentace, zpracování 8D reportu včetně příloh
  • Komunikace se zákazníkem
  • Služební cesty - kontakty se zákazníky, jednání k řešení reklamací
  • Zajištění interní kvality vzhledem k zákaznickým reklamacím
  • Reporting
  • Účast na zákaznických auditech a samoaudit požadovaný zákazníkem
  • Častý kontakt se zákazníky a obchodními partnery

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání nejlépe v technickém oboru
  • Schopnost čtení technické dokumentace
  • Analytické myšlení
  • Znalost výrobních, projektových a vývojových procesů
  • AJ nebo NJ na pokročilé úrovni (ideálně znalost obou jazyků)
  • Znalost požadavků dle normy VDA 6.3, VDA 2, ISO TS 16949, analýza MSA, školení Technik kvality, SRC, monitorování a měření, zpracování reklamací
  • Týmová spolupráce, prezentační dovednosti, schopnost řešit problémy
  • Výborné komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, stresu, odolnost

NABÍZÍME:

  • zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
  • atraktivní finanční podmínky
  • osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na [e-mail byl skryt], nebo volejte na tel: 725 817 242

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Plzeňský kraj

Datum zadání:

14.10.2017
/* Not affection functionality */