Zákaznický servis / logistika s AJ nebo NJ

ManpowerGroup s.r.o.
Výběrové řízení
Platové ohodnocení
Benefity
Pracovní prostředí

Máte-li zkušenosti z logistiky, ale zároveň vás láka pestrá práce se zákazníky s využitím cizích jazyků, máme pro vás možnost ukázat vše, co ve vás je. Pracovat budete v mezinárodní výrobní automotive společnosti, a fajn kolektivu!

Vaší náplní práce bude komunikovat s přiděleným zákazníkem, řešit objednávky a jeho požadavky.

S tím souvisí také zodpovědnost za dodání dílů v domluveném termínu, budete kontrolovat skladové zásoby a připravovat podklady výrobě a expedici.

Součástí práce je také řešení reklamací se zákazníkem, a komunikace s dalšími odděleními firmy.

 

Požadujeme:

Jelikož je většina zákazníků zahraničních, je nutná aktivní komunikativní znalost AJ nebo NJ.

Dále musíte mít znalost a praxi v oboru logistiky.

Z osobnostního hlediska oceníme prozákaznický přístup a dobré komunikační dovednosti.

  • počet míst - 1

Nabízíme:

– smlouvu na dobu neurčitou 

– práci v přátelském kolektivu lidí na oddělení

– 5 týdnů dovolené

– 13. a 14. plat

– další bonusy a příspěvky (nekuřácký bonus, příspevky na soukromé školky, masáže..)

– obědy za pár korun

– firemní tarif i pro rodinu

Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Nymburk

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Základní

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

27.11.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */