Zákaznická podpora projektu HyperOdvoz.cz
Nabídka již není aktuální.
Hledáš novou pracovní výzvu? Dokážeš s milým hlasem zákazníkovi sdělit, že jeho problém společně vyřešíte? Umíš lidem naslouchat a nebojíš se telefonovat? Zaznělo ve tvých odpovědích „ANO“. Pak právě tebe hledáme do našeho nového týmu zákaznické podpory. :)
Pro náš revoluční projekt, hledáme kolegy do týmu zákaznické podpory, která je pouze pro projekt HyperOdvoz.cz. Už jsi o něm slyšel?
Na čem bys u nás pracoval/a?
-
Budeš komunikovat s našimi zákazníky pomocí telefonu, emailu a chatu. Přebereš od zákazníka objednávku a zadáš ji do interního systému, dále budeš se zákazníky komunikovat v případě nesrovnalostí, úpravy objednávky, zkratka budeš mu nápomocen v celém procesu objednávky.
-
Prodávanou věc, po nafocení ve skladu, v našem interním systému popíšeš a zainzeruješ na naše stránky HyperInzerce.cz
Připadá ti to málo?
-
Neboj, je toho ještě víc… Na tvá ramena ti naložíme rozhodovací pravomoc – posouzení poměru cena vs. kvalita a adekvátnost prodávané věci od zákazníka. Na denní bázi budeš v kontaktu s řidiči a dispečerem, případně pokud si to situace vyžádá, tak také s vedoucím skladu.
-
Tvou starostí bude také monitoring konkurence, administrativa spojená s objednávkami a vedením si evidence.
Jak bychom si tě představovali?
-
Vzdělání zakončené maturitou je dostačující.
-
Nutností je dobrý vztah k PC a schopnost samostatné práce na něm.
-
Komunikativní a otevřenou osobnost, která se dokáže vcítit do potřeb zákazníka.
Na prvním místě by pro tebe měla být 100% spokojenost zákazníka.
-
Máme rádi učenlivé kolegy, kteří jsou samostatní a nepotřebují vodit za ručičku.
Velkou výhodou je, pokud máš tyto dovednosti a vlastnosti:
-
Jsi typ člověka, který pracuje pod stresem výkonněji a stres tě pohání dopředu.
-
Zkušenosti z obdobně prozákaznicky orientované pozice.
Čím tě u nás odměníme?
-
Moderní a vzdušné pracovní prostředí s hromadou zkušených, přátelských a bezva kolegů.
-
Možností seberealizace, prostor pro nápady na zlepšení procesů a jejich realizaci je u nového projektu vždy obrovský. :)
-
Osobním rozvojem – práce s interním koučem na argumentačních dovednostech a přístupu k zákazníkovi.
-
Dostaneš pravidelnou zpětnou vazbu s radami a také pochvalou od kouče :)
-
V rámci benefitního balíčku Cafeteria ti nabídneme vstupenky do divadla, kina, aquaparku, vouchery na kosmetiku, wellness, ubytování a plno dalších.
-
Užiješ si u nás také plno srandy na společných firemních akcích a teambuildingu.
-
V průběhu celého roku můžeš využívat naši krásnou terasu s výhledem, relax prostor se sedacími vaky a televizí, samozřejmostí je pak dodržování pitného režimu – k dispozici voda, káva, čaj.
-
A nástup? Není na co čekat. :)
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Pitný režim, Kultura,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek