Zákaznická podpora projektu HyperOdvoz.cz

Nabídka již není aktuální.


Hledáš novou pracovní výzvu? Dokážeš s milým hlasem zákazníkovi sdělit, že jeho problém společně vyřešíte? Umíš lidem naslouchat a nebojíš se telefonovat? Zaznělo ve tvých odpovědích „ANO“. Pak právě tebe hledáme do našeho nového týmu zákaznické podpory. :)

Pro náš revoluční projekt, hledáme kolegy do týmu zákaznické podpory, která je pouze pro projekt HyperOdvoz.cz. Už jsi o něm slyšel?

Na čem bys u nás pracoval/a?

  • Budeš komunikovat s našimi zákazníky pomocí telefonu, emailu a chatu. Přebereš od zákazníka objednávku a zadáš ji do interního systému, dále budeš se zákazníky komunikovat v případě nesrovnalostí, úpravy objednávky, zkratka budeš mu nápomocen v celém procesu objednávky.

  • Prodávanou věc, po nafocení ve skladu, v našem interním systému popíšeš a zainzeruješ na naše stránky HyperInzerce.cz

Připadá ti to málo?

  •  Neboj, je toho ještě víc… Na tvá ramena ti naložíme rozhodovací pravomoc – posouzení poměru cena vs. kvalita a adekvátnost prodávané věci od zákazníka. Na denní bázi budeš v kontaktu s řidiči a dispečerem, případně pokud si to situace vyžádá, tak také s vedoucím skladu.

  •  Tvou starostí bude také monitoring konkurence, administrativa spojená s objednávkami a vedením si evidence.

 Jak bychom si tě představovali?

  • Vzdělání zakončené maturitou je dostačující. 

  • Nutností je dobrý vztah k PC a schopnost samostatné práce na něm.

  • Komunikativní a otevřenou osobnost, která se dokáže vcítit do potřeb zákazníka.

    Na prvním místě by pro tebe měla být 100% spokojenost zákazníka.

  • Máme rádi učenlivé kolegy, kteří jsou samostatní a nepotřebují vodit za ručičku.

Velkou výhodou je, pokud máš tyto dovednosti a vlastnosti:

  • Jsi typ člověka, který pracuje pod stresem výkonněji a stres tě pohání dopředu.

  • Zkušenosti z obdobně prozákaznicky orientované pozice.

 Čím tě u nás odměníme?

  • Moderní a vzdušné pracovní prostředí s hromadou zkušených, přátelských a bezva kolegů.

  • Možností seberealizace, prostor pro nápady na zlepšení procesů a jejich realizaci je u nového projektu vždy obrovský. :)

  • Osobním rozvojem – práce s interním koučem na argumentačních dovednostech a přístupu k zákazníkovi.

  • Dostaneš pravidelnou zpětnou vazbu s radami a také pochvalou od kouče :)

  • V rámci benefitního balíčku Cafeteria ti nabídneme vstupenky do divadla, kina, aquaparku, vouchery na kosmetiku, wellness, ubytování a plno dalších.

  • Užiješ si u nás také plno srandy na společných firemních akcích a teambuildingu.

  • V průběhu celého roku můžeš využívat naši krásnou terasu s výhledem, relax prostor se sedacími vaky a televizí, samozřejmostí je pak dodržování pitného režimu – k dispozici voda, káva, čaj.

  • A nástup? Není na co čekat. :)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Pitný režim, Kultura,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

30.6.2017
/* Not affection functionality */