ZÁKAZNICKÁ PODPORA ESHOPU - MAIL, TELEFON, 21500-26000 + prémie

Co vás čeká Naše společnost, Ludom Nábytek, provozující eshop, zaměstná nového kolegu na pozici OBSLUHA ZÁKAZNÍKA ESHOPU. Jsme dynamickou společností ve fázi rozvoje. Pravidelně pracujeme na zlepšení kvalifikací našich zaměstnanců a stejně tak služeb pro naše zákazníky. Pyšníme se energickým a zaangažovaným týmem, který stmeluje jak společná práce a cíl, tak různé firemní akce a teambuildingy. U nováčků je pro nás důležitější jejich nastavení a vlastnosti před zkušenostmi z předchozích prací. Své životopisy zasílejte prostřednictvím tlačítka odpovědět.

Požadujeme:

  • vyřízení požadavků zákazníka prostřednictvím telefonu a mailové komunikace
  • upřednostníme uchazeče s komunikativnosti na vysoké úrovni
  • oceníme vlastnosti jako jsou schopnost organizace práce, pečlivost, příjemné vystupování, pro-zákaznický přístup, nastavení na vyřešení požadavků zákazníků a zodpovězení jejich dotazů
  • pracovní doba 9:00-17:30
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • práce ve stabilní společnosti, dlouhodobou spolupráci
  • platové ohodnocení 21500, po zaučení možnost navýšení
  • práci v energickém kolektivu
  • pravidelné školení
  • pomoc kolegů z týmů v období zaškolení
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Olomouc (Křížkovského 843/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

21500 - 26000 Kč/měs.

Datum zadání:

21.11.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */