Všeobecná účetní/administrativní pracovnice
ZEBR s.r.o.
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: dle zkušeností
Pracovní doba: flexibilní (8-14.00 fix)
Co je vlastně náplní práce?
- Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví a zastupování při zajištění plynulosti zpracování jednotlivých agend výrobní firmy
- Zpracovávání účetních dokladů, účetních knih ostatních účetních písemností
- Spolupráce při inventarizacích
- Spolupráce na zajištění účetních analýz, reportingu a operativního controllingu
- Administrativní podpora a zajištění plynulého provozu ekonomického oddělení
Co byste ještě měli vědět?
Jsme malé ekonomické oddělení ve firmě se zakázkovou výrobou. Pět pracovnic pro celou firmu zajišťuje recepci, účtárnu a personalistiku se mzdami. Široký okruh administrativy, kterou oddělení musí plynule zajistit, vyžaduje flexibilitu, vzájemnou vstřícnost, ochotu pomáhat a spolupracovat v rámci oddělení a navenek do celé firmy.
Co Vám nesmí chybět?
- Minimálně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
- Praxe v účetnictví na podobné pozici alespoň 3 roky podmínkou
- Znalost podvojného účetnictví, zákona o DPH, zákona o daních z příjmů
- Znalost účtování skladů
- Znalost práce na PC (MS Excel, Word, Helios)
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
- Univerzálnost, otevřenost novým zkušenostem, ochota pomoci a spolupracovat
- Komunikační a organizační dovednosti
Co nabízíme?
- práci v 100% české společnosti s celosvětovou působností
- velký prostor pro seberealizaci
- profesní i jazykové vzdělávání
- prostor pro uplatnění znalostí a dovedností s možností dalšího rozvoje
- dotované podnikové stravování
- firemní společenské akce
- 5 dnů sick days
- příspěvek na dopravu
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou
- zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
- vedení účtu pro klienty KB zdarma
Odpovědět