Vedoucí zákaznického servisu s němčinou

Nabídka již není aktuální

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost v oblasti cestovního ruchu a speciálních produktů pro domácnost, hledáme vhodného kandidáta či kandidátku na pozici vedoucího zákaznického servisu s perfektní znalostí němčiny.

Pracovní náplň:

  • odpovědnost za vybudování a řízení zákaznického oddělení
  • řízení týmu zákaznického oddělení cca. 12 – 20 zaměstnanců
  • sledování a vykazování KPI’s
  • rozvíjení svého pracovního týmu

Co požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru
  • praxe na podobné pozici alespoň 2 roky(nutné zkušenosti z oblasti telemarketingu/zákaznického servisu)
  • výborná znalost německého jazyka + angličtina výhodou
  • zkušenost s prací Team Leadera v zákaznickém servisu
  • znalost procesů v zákaznickém prostředí
  • výborné prodejní a komunikační dovednosti
  • zodpovědnost, důslednost, samostatnost
  • řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:

  • práci ve stabilní české společnosti, působící nejen v rámci Evropy
  • rozvoj a uplatnění manažerských dovedností
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity
  • slevy na firemní produkty
Místo výkonu práce : Znojmo Termín nástupu : ihned / dle dohody V případě zájmu o tuto pozici posílejte svůj životopis na: [e-mail byl skryt]

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Jihomoravský kraj

Datum zadání:

27.7.2018
/* Not affection functionality */