Vedoucí zákaznického servisu s němčinou
Nabídka již není aktuální
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost v oblasti cestovního ruchu a speciálních produktů pro domácnost, hledáme vhodného kandidáta či kandidátku na pozici vedoucího zákaznického servisu s perfektní znalostí němčiny.
Pracovní náplň:
- odpovědnost za vybudování a řízení zákaznického oddělení
- řízení týmu zákaznického oddělení cca. 12 – 20 zaměstnanců
- sledování a vykazování KPI’s
- rozvíjení svého pracovního týmu
Co požadujeme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- praxe na podobné pozici alespoň 2 roky(nutné zkušenosti z oblasti telemarketingu/zákaznického servisu)
- výborná znalost německého jazyka + angličtina výhodou
- zkušenost s prací Team Leadera v zákaznickém servisu
- znalost procesů v zákaznickém prostředí
- výborné prodejní a komunikační dovednosti
- zodpovědnost, důslednost, samostatnost
- řidičský průkaz skupiny B
Co nabízíme:
- práci ve stabilní české společnosti, působící nejen v rámci Evropy
- rozvoj a uplatnění manažerských dovedností
- zajímavé finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity
- slevy na firemní produkty