V Albertu inspirujeme naše zákazníky, aby jedli a žili lépe. Nabízíme poctivé, kvalitní potraviny a podporujeme zdravý životní styl. V naší Albert rodině nám záleží na vyváženosti mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.
Budete vést a motivovat svůj tým. Stanete se specialistou daného úseku, který zákazníkovi umí vždy dobře poradit.
Pracovní náplň:
- plánování, koordinace a kontrola činností souvisejících se svěřeným úsekem
- vykonávání všech manuálních činností v daném úseku
- plnění nastavených cílů při dodržení firemních procesů a postupů
- vedení týmu (podpora a motivace), zaškolení nových zaměstnanců
- komunikace interně napříč týmy i směrem k zákazníkům
Požadujeme:
- ukončené SŠ/SOU vzdělání
- 2 roky na pozici v maloobchodě
- zkušenost s vedením velkou výhodou
- aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu
- příjemné vystupování, orientace na zákazníka
- ochota pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost
- počet míst - 1
Nabízíme:
- volba délky pracovního úvazku
- osvědčený systém zaškolení
- inovativní a moderní prostředí-nejen ve vybavení prodejen, ale stále pracujeme i na zjednodušení a zautomatizaci procesů
- zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dopravu, zvýhodněný tarif volání, slevu na rodinný nákup, stravenkovou kartu, Multisport kartu, dovolenou navíc dle délky pracovního poměru)
Jaký jsme zaměstnavatel:
- podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: různé podoby pracovních úvazků, 15% sleva na rodinný nákup v Albertu atd.
- jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
- jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- máme více než 300 prodejen po celé ČR a 3 distribuční centra