VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – Cheb OBJ442

Požadujeme: 

    • zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, ideálně přímo ze zprostředkování zaměstnání či z oblasti služeb
    • zkušenosti s řízením týmu pracovníků
    • schopnost vybudovat tým kvalitních spolupracovníků
    • schopnost pracovat podle stanovených pravidel
    • schopnost vést, motivovat a dosahovat stanovených cílů
    • obchodní a podnikatelský duch
    • dobrá znalost práce na PC MS Office
    • vlastní kancelář s vybavením (možnost otevřít kancelář po zaškolení)
    • minimální vstupní investici
    • ŽL

 

Pracovní náplň: 

    • řízení týmu personálních konzultantů v personální společnosti (výběr personálního týmu – 4 podřízení)
    • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí
    • jednání se zástupci firem, které poptávají zaměstnance (osobní, telefonické)
    • péče o svěřené zakázky (pracovní pozice) a kontrola průběhu řešení zakázky (v oblasti zprostředkování práce)
    • odpovědnost za obchodní výsledky kanceláře
    • průběžné zaškolování
    • pravidelné reporty

 

Nabízíme:

    • dlouhodobé partnerství v oblasti zprostředkování zaměstnání
    • nadstandardní provizní ohodnocení
    • technické zázemí
    • školení a každodenní podporu
    • obchodování v online databázovém systému firem a uchazečů
    • přístupy na pracovní servery pro inzerci pracovních pozic
    • právní poradenství
    • obchodní konzultace

Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Cheb

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Datum zadání:

22.6.2017
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */