Nabídka již není aktuální

Pro významného zaměstnavatele působícího v oblasti silniční nákladní dopravy obsazujeme manažerskou pozici. Vedoucí divize dispečink Vaše náplň práce V této roli se najde ten, kdo hledá změnu, možnost nejen řídit, ale také rozvíjet své podřízené včetně sebe. Bez zkušeností z oboru to nepůjde, stejně tak je třeba uchovat si přirozenou autoritu a umět zapadnout do sehraného a stabilního týmu. Co Vás tedy čeká?
  • vedení přímých podřízených (cca 15 dispečerů)
  • zajišťování chodu oddělení, organizace a kontrola činností
  • spolupráce při rozvoji společnosti a svěřeného úseku
  • nastavení efektivního fungování procesů (plánování tras, vytěžování vozidel, nákladovost)
  • účast na možných výběrových řízeních, sledování sjednaných zakázek
  • řízení porad, reporting vedení firmy, motivace týmu
Váš profil
  • nutná praxe v oboru (spedice, logistika, silniční nákladní doprava, dispečink)
  • manažerské dovednosti, vítané jsou zkušenosti s vedením menších týmů
  • výborné organizační i komunikační dovednosti, schopnost argumentace
  • samostatnost při plnění úkolů, odpovědnost za vlastní rozhodnutí
  • vítané jsou inovace, kreativní myšlení, podnikavost i odolnost vůči stresu
  • výhodou vzdělání v dopravním oboru
  • základní znalost jazyka anglického
Naše nabídka
  • vedoucí statická role pro stabilní a prosperující firmu s dlouholetou tradicí
  • přátelský tým, moderní vozový park, stále se zlepšující pracovní prostředí
  • služební vůz, mobil, PC
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
  • penzijní připojištění, 25 dnů dovolené, stravenky, zvýhodněný mobilní tarif
  • odměna při pracovních výročích, za dárcovství krve, firemní akce
Referenční číslo: TRKCZ#20658.13 Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem. Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji: Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajù“, a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Olomouc

Typ smluvního vztahu:

Zařazeno v oborech:

Obchod
Key account manager

Datum zadání:

1.10.2018
/* Not affection functionality */