Nabídka již není aktuální.


V současné době hledáme do týmu ÚČETNÍ. Přivítáme samostatného a pečlivého člověka se zkušenostmi s komplexním zpracováním účetnictví.

Co bude Vaší náplní práce?

    • vedení kompletního účetnictví
    • provádí účetní operace včetně konsolidace a analýzy finančních údajů
    • vedení účetnictví dlouhodobého majetku a zásob
    • příprava finančních výkazů
    • kontrola bankovních účtů
    • vedení evidence a zaúčtování vydaných faktur
    • účtování bankovních výpisů

Jaké jsou předpoklady?

    • Pracovní zkušenosti v oblasti účetnictví podmínkou, min. 2 roky
    • Zkušenosti s praktickým účtováním, měsíčními a ročními závěrkami
    • Znalost účetní legislativy
    • Znalost legislativy DPH a praktické zkušenosti s procesem vyhotovení daňového přiznání a souvisejících dokumentů
    • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost
    • Pokročilá uživatelská znalost MS Office - Word, Excel
    • Zájem učit se nové věci

Proč pracovat u nás?

    • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
    • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 27letou profesionální praxí
    • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
    • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
    • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
    • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)

Kontakt:

Zaujala Vás uvedená pozice? Chyťte svoji příležitost a nastartujte kariéru u nás. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341 251 119 493


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5 (Na Zatlance 1350/13)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

35000 Kč/měs.

Datum zadání:

3.7.2019
/* Not affection functionality */