Účetní / administrativní pracovnice - Brno
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Vega Vita Brno, s.r.o. zabývajíc se nákupem a prodejem zemědělských komodit - velkoobchod. Jedná se o malou s.r.o. - do 5 zaměstnanců.
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou všeobecná a mzdová účetní / administrativní pracovnice.
Náplň práce:
- vedení účetnictví a mzdové agendy v Money S3
- vystavování faktur
- měsíční přiznání k DPH, souhrnné hlášení, kontrolní hlášení
- účetní závěrka, daňové přiznání, roční zúčtování
- provádění plateb
- výkazy Intrastat, EKO-KOM, příp. jiné
- drobné administrativní úkony
- základní obchodní korespondence v anglickém jazyce
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- zkušenost a praxe na obdobné pozici - podmínkou
- znalost práce na PC (e-mail, Word, Excel, datová schránka)
- AJ na komunikativní úrovni
- spolehlivost, loajálnost, flexibilitu
Nabízíme:
- práce na HPP možnost dohody na zkrácený pracovní úvazek - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
- práce v malé firmě
- příjemné pracovní prostředí
Místo práce: Brno - město
Termín nástupu: leden/únor 2019
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: office@vegavitabrno.cz
Platnost inzerátu končí 23. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.