Účetní / administrativní pracovnice - Brno

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Vega Vita Brno, s.r.o. zabývajíc se nákupem a prodejem zemědělských komodit - velkoobchod. Jedná se o malou s.r.o. - do 5 zaměstnanců.

 

Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou všeobecná a mzdová účetní / administrativní pracovnice.

 

Náplň práce:

    • vedení účetnictví a mzdové agendy v Money S3
    • vystavování faktur
    • měsíční přiznání k DPH, souhrnné hlášení, kontrolní hlášení
    • účetní závěrka, daňové přiznání, roční zúčtování
    • provádění plateb
    • výkazy Intrastat, EKO-KOM, příp. jiné
    •  drobné administrativní úkony
    • základní obchodní korespondence v anglickém jazyce

 

Požadujeme:

    • SŠ vzdělání
    • zkušenost a praxe na obdobné pozici - podmínkou
    • znalost práce na PC (e-mail, Word, Excel, datová schránka)
    • AJ na komunikativní úrovni
    • spolehlivost, loajálnost, flexibilitu

 

Nabízíme:

    • práce na HPP možnost dohody na zkrácený pracovní úvazek - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
    • práce v malé firmě
    • příjemné pracovní prostředí

 

Místo práce: Brno - město

 

Termín nástupu: leden/únor 2019

 

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: office@vegavitabrno.cz

 

Platnost inzerátu končí 23. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.   


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Jihomoravský (Brno - město)

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

24.10.2018
/* Not affection functionality */