Travel and Expense Administrator, Accounts Payable (EN + FR)
TORO TRANS s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
For our client growing SSC based in Prague we are looking for talented candidates as Travel and Expense Administrator, Accounts Payable (EN + FR)
Job description:
- Working daily in a web-based IT solution
- Audit reports
- Assisting users with issues
- Ensuring compliance to the Travel and Expenses policy
- Ordering and cancelling corporate credit cards
- Backing up other AP personnel
- Review and prove copany travel and entertainment expense claims
- Develop and maintain relationships with internal and external business partners
Requirements:
- Excellent English and French written and verbal
- High level of customer service and support
- Strong problem solving skills
- Abbility to meat deadlines
- Ability to appropriately handle confidential information
- Proficiency in MO (Word, Excel), creating reports in Pivot tables is an advantage
We offer:
- We offer an interesting and competitive benefits package including the opportunity to buy company products.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Bartoškova 1368/4)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Ekonomika, finance, účetnictvíAccount manager, Auditor, Daňový poradce, Ekonom, Finanční analýza, Finanční poradenství, Investiční poradce, Účetní
Požadované vzdělání:
NezáležíPlat:
od 15 tisícDatum zadání:
14.10.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
Mobilní technik údržby (M/Ž) - Praha a Střední Čechy - mzda až 42 000 Kč/měs.
Mark2 Corporation Czech, a.s. |
Praha