Telefonciký referent – náborový příspěvek 10.000 Kč
Nabídka již není aktuální.
Informace o pracovním místě
Hledáme nové zaměstnance/brigádníky na pracovní pozici referent zákaznického servisu v Č. Budějovicích, který se zabývá telefonickým kontaktováním stávajících klientů, plánování schůzek apod.
Požadujeme
- Přátelská orientovaná osobnost
- Uživatelská znalost práce na PC
- Schopnost pohotově reagovat
- Velmi dobré komunikační dovednosti / nebát se mluvit
- Praxe v komunikaci po telefonu či prodeji pouze výhodou, nikoliv však podmínkou
(vše, co budete pro práci potřebovat, vás rádi naučíme)
Nabízíme
Možnost zdokonalení se v komunikačních a prodejních dovednostech
- Získávání kvalitních obchodních zkušeností
- Kompletní zaškolení v oblasti komunikace i prodeje
- Spolupráce na HPP i na DPP
- Pracovní příležitost pro absolventy, maminky na mateřské, OZP, osoby ve starobním důchodu
- Zajištěn bezbariérový přístup
- příspěvek na školku (případně zajištěn na pracovišti dětský koutek)
- Příspěvek na dopravu 500,-
- Mzda 85-90,-/hod + 2000,- bonusy
- Stravenky plně hrazené
- Motivace pro Vás – do budoucna práce přímo z domova!
- Pracoviště: Č.Budějovice
- Nástup IHNED
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
JihlavaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek, Práce na dohodu, Práce na živnostenský listTyp práce:
Práce pro absolventy, Práce pro studenty, Práce pro důchodce, Práce pro ženy na mateřské dovolené, Práce pro OZPZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek