Technik pro řízení zákaznických reklamací
Nabídka již není aktuální
Strojírenská firma s třemi výrobními divizemi specializující se i na zakázkovou výrobu pro český a zahraniční trh hledá kandidáta se zkušenostmi v oblasti zákaznických reklamací a s plynulou znalostí německého jazyka na pozici:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY
NÁPLŇ PRÁCE:
- Komunikace se zákazníky a řešení zákaznických reklamací
- Navrhování možností na zlepšení a zefektivnění
- Nastavování vhodných opatření
- Analýzy a hodnocení zákaznických reklamací
- Zpracování příslušné dokumentace – evidence
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání (technické)
- Znalost norem kvality ISO a nástrojů kvality (8D)
- Orientace v strojírenské dokumentaci
- Aktivní znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz (sk. B)
NABÍZÍME:
- Motivující finanční ohodnocení
- Stabilní zaměstnání v moderních prostorech s důrazem na čistotu a bezpečnost
- Možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a pracovat na své kariéře
- Místo pracoviště: Jihomoravský kraj (na dojezd od Brna cca 35 km)
- Nástup: dle dohody