Technik pro řízení zákaznických reklamací

Nabídka již není aktuální

Strojírenská firma s třemi výrobními divizemi specializující se i na zakázkovou výrobu pro český a zahraniční trh hledá kandidáta se zkušenostmi v oblasti zákaznických reklamací a s plynulou znalostí německého jazyka na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Komunikace se zákazníky a řešení zákaznických reklamací
  • Navrhování možností na zlepšení a zefektivnění
  • Nastavování vhodných opatření
  • Analýzy a hodnocení zákaznických reklamací
  • Zpracování příslušné dokumentace – evidence

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání (technické)
  • Znalost norem kvality ISO a nástrojů kvality (8D)
  • Orientace v strojírenské dokumentaci
  • Aktivní znalost německého jazyka
  • Řidičský průkaz (sk. B)

NABÍZÍME:

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Stabilní zaměstnání v moderních prostorech s důrazem na čistotu a bezpečnost
  • Možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a pracovat na své kariéře
  • Místo pracoviště: Jihomoravský kraj (na dojezd od Brna cca 35 km)
  • Nástup: dle dohody
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [e-mail byl skryt] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524 Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení. Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html.

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Jihomoravský kraj

Datum zadání:

11.2.2018
/* Not affection functionality */