Teamleader obchodního oddělení

Nabídka již není aktuální.


Máš rád/a spojení obchodu a marketingu a hledáš novou pracovní výzvu, která ti přinese možnost realizovat své kreativní nápady a zároveň ti umožní využít analytické a kontrolní dovednosti? Zvládneš motivovat lidi k plnění obchodních plánu a zároveň si sám/a nastavuješ vysoké cíle? Umíš jít příkladem a nebráníš se dělat také business? Pokud stále slyšíš ve svých odpovědích ANO, potom chceme právě tebe. :)

V současné době obsazujeme velice důležitou pozici v našem obchodním oddělení, která bude nepostradatelnou pravou rukou obchodního manažera a také bude úzce spolupracovat s výkonným ředitelem. Chceme mezi nás silně vyzrálou osobnost, která je schopná fungovat samostatně. Neboj se, nebudeš v tom sám/a, oporou ti bude skvělý tým kolegů, se kterými budeš pracovat na dosahování hvězdných výsledku.

Náplní tvé práce bude:

      • Kooperace na vedení, motivaci a rozvoj týmu obchodníků převážně telesales – v žádném případě však nejsme CC, určitě tě nemine i nějaká účast na schůzkách s našimi OZ.
      • Zaučování nových kolegů a dohled nad adaptací nováčků, zároveň budeš mít možnost vybrat si ty nejlepší lidi do svého týmu. :)
      • Vedení obchodních případů, jít příkladem…jedině tak si získáš respekt u našich kolegů.
      • Pomoc a podpora při čerpání produktových znalostí.
      • Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky.
      • Náslechy hovorů, vyhodnocení a zpětná vazba.
      • Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení.
      • Nastavení jednotlivých opatření v případě neúspěchu obchodníka.
      • Pravidelný controlling a dohled nad dodržováním nastavených procesů.
      • Soutěže a další motivační kroky.
      • Reporting.

Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:

      • Praxe na obdobné pozici, ideálně v prostředí telesales – velká příležitost rozvoje např. pro supervizory, kteří se chtějí posunout.
      • Nebát se i obchodovat - ukázaná platí.
      • Orientace na čísla a dobrý timemanagement.
      • Pozitivní a dynamickou osobnost.
      • Schopnost rychlé orientace v prostředí obchodu a online marketingu.
      • Odolnost vůči stresu – rozhodně to nebude procházka růžovým sadem.:)
      • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
      • Obchodního a týmového ducha.
      • Strategické myšlení a selský rozum.


Co ti můžeme nabídnout:

      • Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
      • U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
      • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvoje obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
      • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu, slevového businessu a internetového marketingu.
      • Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a osobního ohodnocení.
      • Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 24 000,-/rok.
      • Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
      • Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.


Nástup: IHNED


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Mobilní telefon, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 35 tisíc

Datum zadání:

7.5.2018
/* Not affection functionality */