Teamleader obchodního oddělení

Nabídka již není aktuální.


Máš rád/a spojení obchodu a vedení lidí a hledáš novou pracovní výzvu, která ti přinese možnost realizovat svoje kreativní nápady a zároveň ti umožní využít analytické a kontrolní dovedností? Zvládneš motivovat své lidi k plnění obchodních plánu a zároveň si sám/a nastavuješ vysoké cíle? Pokud stále slyšíš ANO ve svých odpovědích, potom chceme právě tebe. :)

V současné době obsazujeme velice důležitou pozici v našem obchodním oddělení, která bude nepostradatelnou pravou rukou obchodního manažera a také bude úzce spolupracovat s obchodním ředitelem. Chceme mezi nás silně vyzrálou osobnost, která je schopná fungovat samostatně. Neboj se, nebudeš v tom sám/a, oporou ti bude skvělý tým kolegů, se kterými budeš pracovat na dosahování hvězdných výsledku.

Náplní tvé práce bude:

  • Vedení, motivace a rozvoj týmu obchodníků.

  • Zaučování nových kolegů a dohled nad adaptací nováčků, zároveň budeš mít možnost vybrat si ty nejlepší lidi do svého týmu. :)

  • Pomoc a podpora při čerpání produktových znalostí.

  • Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky.

  • Náslechy hovorů, vyhodnocení a zpětná vazba.

  • Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení.

  • Nastavení jednotlivých opatření v případě neúspěchu obchodníka.

  • Pravidelný controlling a dohled nad dodržováním nastavených procesů.

  • Soutěže a další motivační kroky.

  • Reporting.

Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:

  • Praxe na obdobné pozici – velká příležitost rozvoje např. pro supervizory.

  • Schopnost vést a motivovat.

  • Orientace na čísla a dobrý timemanagement.

  • Pozitivní a dynamickou osobnost.

  • Schopnost rychlé orientace v prostředí obchodu a online marketingu.

  • Stresuodolnost – rozhodně to nebude procházka růžovým sadem.:)

  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.

  • Obchodního a týmového ducha.

  • Strategické myšlení a selský rozum.

Oceníme tě nejen penězi:

  • Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.

  • U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.

  • Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.

  • Zajímavou pracovní příležitost s velkou zodpovědností a možností seberealizace v oblasti rozvoje obchodního týmu a možností plánování si své práce.

  • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu.

  • Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness a to v hodnotě 15 000 Kč/ rok.

  • Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.

  • Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce a týmové soutěže.

  • A nástup? Dle dohody, ale včera bylo pozdě. :)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Notebook,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

30.6.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */