Team leader zákaznické podpory

Nebojíš se výzev a baví tě práce s lidmi? Dokážeš si hravě zorganizovat svůj čas a nedělá ti problém prosadit svůj názor? Dobrodružství je za dveřmi, stačí se k nám přidat a ukázat, co je v tobě!

Co budeš dělat?

    • Starat se o chod zákaznické podpory a taky HR celého týmu e-shopu (HR je až druhořadé)
    • Vést tým spolupracovníků a zodpovídat za jejich výsledky
    • Komunikovat se zákazníky – analyzovat jejich potřeby a spokojenost.
    • Pravidelně vyhodnocovat fungování zákaznické podpory a prezentovat závěry.
    • Aktivně pracovat se zpětnou vazbou zákazníků a vyvozovat z ní podněty pro zlepšení fungování e-shopu.
    • Vést HR agendu zaměstnanců (mimo mzdy) včetně výběrových řízení a náboru (opět druhořadé)
    • Připravovat podklady pro účetní oddělení.
    • Kompletovat, kontrolovat dokumenty a připravovat je k archivaci.

Jaké by měly být tvé schopnosti?

    • Výborné komunikační, organizační a řídící schopnosti – nebojíš se práce s lidmi a taky dokážeš organizovat nejen svůj čas.
    • Pro-aktivní přístup – nečekáš na vybídnutí, ale sám od sebe přicházíš s novými podněty.
    • Týmový hráč a přirozená autorita – dokážeš táhnout za jeden provaz, a zároveň si umíš sjednat pořádek.
    • Přesnost, pečlivost a důslednost – zkrátka dotáhneš věci do konce a to včetně detailů.
    • Povědomí o on-line marketingu a o komunitě, kterou je obklopen.
    • VŠ vzdělání – vhodné i pro absolventy VŠ.
    • Anglický jazyk – B2/B1.

Vyrazíš nám dech, pokud (jsou to výhody, ne podmínky):

    • Máš ekonomické vzdělání.
    • Máš přehled v oblasti pánské módy a aktuálních trendů.
    • Máš zkušenost s vedením lidí.

Co nabízíme?

    • Práce na HPP v rostoucí české společnosti.
    • Zajímavé finanční ohodnocení v rámci regionu - dle zkušeností.
    • Příspěvek na stravování.
    • Slevy na všechny produkty e-shopu.
    • Možnost seberealizace.
    • Možnost podílet se na rozvoji firmy.
    • Neformální přátelský mladý kolektiv.
    • Příjemné pracovní prostředí.
    • Firemní a týmové akce.
    • Nástup dle domluvy – nejpozději leden 2019. Jedná se o zástup za mateřskou.
    • Pracoviště – Havířov.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Havířov (na Nábřeží)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Stravenky,

Zařazeno v oborech:

Ostatní
Ostatní pracovní pozice

Požadované vzdělání:

Vysokoškolské

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

2.11.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Administrativní podpora O S M A - Plus s.r.o. | Havířov
Pitný režim, Flexi – poukázky, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, …

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */