Team Leader obchodního oddělení
Nabídka již není aktuální.
Máš rád/a spojení obchodu a marketingu a hledáš novou pracovní výzvu, která ti přinese možnost realizovat své kreativní nápady a zároveň ti umožní využít analytické a kontrolní dovednosti? Zvládneš motivovat lidi k plnění obchodních plánů a zároveň si sám/a nastavuješ vysoké cíle? Umíš jít příkladem a nebráníš se dělat také business? Pokud stále slyšíš ve svých odpovědích ANO, potom chceme právě tebe :)
Team Leader je součástí obchodního oddělení, je nepostradatelnou pravou rukou obchodního manažera a spolupracuje také s výkonným ředitelem. Chceme mezi nás vyzrálou osobnost, která je schopná fungovat samostatně. Neboj se, nebudeš v tom sám/a, oporou ti bude skvělý tým kolegů, se kterými budeš pracovat na dosahování hvězdných výsledků.
Náplní tvé práce bude:
- Kooperace na vedení, motivaci a rozvoj týmu obchodníků převážně telesales – v žádném případě však nejsme CC, určitě tě nemine i nějaká účast na schůzkách s našimi OZ.
- Zaučování nových kolegů a dohled nad adaptací nováčků, zároveň budeš mít možnost vybrat si ty nejlepší lidi do svého týmu.
- Vedení obchodních případů, jít příkladem… jedině tak si získáš respekt u našich kolegů.
- Pomoc a podpora při čerpání produktových znalostí.
- Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky.
- Náslechy hovorů, vyhodnocení a zpětná vazba.
- Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení.
- Nastavení jednotlivých opatření v případě neúspěchu obchodníka.
- Pravidelný controlling a dohled nad dodržováním nastavených procesů.
- Soutěže a další motivační kroky.
- Reporting.
Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:
- Praxe na obdobné pozici, ideálně v prostředí telesales – velká příležitost rozvoje např. pro supervizory, kteří se chtějí posunout.
- Nebát se i obchodovat - ukázaná platí.
- Orientace na čísla a dobrý timemanagement.
- Pozitivní a dynamickou osobnost.
- Schopnost rychlé orientace v prostředí obchodu a online marketingu.
- Odolnost vůči stresu – rozhodně to nebude procházka růžovým sadem.
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Obchodního a týmového ducha.
- Strategické myšlení a selský rozum.
Co ti můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
- U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
- Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvoje obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
- Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu, slevového businessu a internetového marketingu.
- Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a osobního ohodnocení.
- Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 24 000,-/rok.
- Sick days.
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
- Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
- Částečně flexibilní pracovní doba.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Benefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Jazykové kurzy, Sick days, Mobilní telefon, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Marketing, média, reklama, PR, ObchodBrand manager, Online marketing, Produktový manažer, Telemarketing, Key account manager, Vedoucí prodejny/provozu