Team leader - back office
Nabídka již není aktuální.
Máte zkušenost s prací v back-officu a na projektech? Baví Vás optimalizovat procesy? Máte dar vidět úzká místa a vylepšujete na první pohled nevylepšitelné? Pokud zároveň máte zkušenost s organizací práce druhých, pak jste možná ten správný člověk pro nás!
Pro našeho exkluzivního klienta z oblasti energetiky, progresivní českou firmu s více než 10-letou historií na českém trhu, hledáme TEAM LEADERA na oddělení PRODEJ MALOODBĚRU. Firma představuje unikátní kombinaci pružnosti štíhlého firemního prostředí a síly holdingové společnosti na pozadí.
Pozice TEAM LEADERA v sobě kloubí metodického leadera menšího týmu na jedné straně a projektového specialistu na straně druhé.
Jak si takovou práci představit?
- Organizujete práci menšího týmu 5 kolegů, jejich úkolem je každodenní zpracování obchodních poptávek a smluv, dále správa klientské dokumentace v CRM, komunikace s provizními partnery, řešení reklamací a stížností a další procesy v rámci poprodejní péče
- Metodicky vedete tým, pod tím si představte optimalizaci procesů a pracovních postupů
- Zastupujete tým maloodběru v projektových a rozvojových skupinách zaměřených na informační systém SAP a obchodní systém CRM
- Navrhujete řešení složitých obchodních nabídek, připravte se, že sledování vývoje trhu s energiemi bude nutností
- Jste garantem pro tvorbu a aktualizaci klientské smluvní dokumentace
- Reagujete na zpětnou vazbu na své návrhy od svých kolegů a nadřízených a hledáte win-win řešení
- Jednáte s externími smluvními partnery, nastavujete proces spolupráce a verifikujete provizní modely
- Účastníte se výběrových řízení na volné pozice v týmu, podílíte se na hodnocení uchazečů
- Tak jako všude jinde, reportujete a evidujete výsledky – obchodní i provozní
- Zastupujete manažerku oddělení maloodběru v době její nepřítomnosti
Jak říká paní manažerka ... „Tato pozice je pro mě strašně důležitá, protože kultivuje práci na našem oddělení. My obchodníci doneseme zakázku a tento člověk se svým týmem řeší, jak ji učesat, tedy efektivně a hladce exekuovat. Tato osoba je pro mě klíčová, i co se týče řízení interních projektů. Nedávno jsme vybrali nového dodavatele interního systému. Ten má od nás po x měsících poctivé práce zadání, které teď vyvíjí, a potřebuji, aby pak Team leader byl ten, kdo to chytne, otestuje, s lidmi v týmu probere, dá dodavateli zpětnou vazbu, nastaví interní postupy, pravidla atd. To je pro mě jedna z klíčových věcí."
Jste pro nás vhodný uchazeč, pokud ...
- Máte víceletou zkušenost z oblasti back officu a řízení procesů
- Byl/a jste několikrát součástí projektového týmu a Vaši kolegové na Vás oceňovali samostatnost, schopnost elegantních řešení a efektivní komunikaci
- Ve své práci jste ať už přímo nebo nepřímo organizoval/a, koordinoval/a, či kontroloval/a práci druhých
- Excel, PowerPoint a Word máte v malíčku
- Dostudoval/a jste min. maturitu, ideálně ekonomického nebo technického směru
- Bude-li mít navíc pracovní zkušenost z oblasti energetiky a znalost SAPu, budeme nadšeni (není ale podmínkou)
Co s touto prací získáte?
- Dlouhodobou perspektivu v české firmě patřící mezi top společnosti ve svém oboru
- Zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzda, měsíční a roční odměny
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění a sportovní aktivity, sleva na firemní služby (odběr elektřinu a plynu)
- Notebook a mobil jsou samozřejmostí
- Občasný home office a pružný začátek/konec pracovní doby (možné po dohodě)
- Příjemný kolektiv, podporu zkušených kolegů a kompetentní vedoucí s dlouholetou praxí v oboru i dané firmě
Nástup: možný ihned, nebo dle domluvy
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Praha 1 (Oblouková)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Sleva na firemní produkty, 13. plat, Notebook, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc, Home office, Mobilní telefon, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Zpracování dat a objednávek