Supervizor zákaznické podpory
HyperMedia, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Do našeho oddělení back office hledáme novou posilu, která ho zaštítí a bude odpovědná, za jeho následný rozvoj a bezproblémový chod :-). Přistupuješ ke své práci zodpovědně? Rád efektivně řešíš nejrůznější požadavky klientů? A nenecháš se jimi zaskočit? Pak hledáme právě tebe :-).
Jak bude vypadat tvoje náplň práce?
- Vedení, motivace a rozvoj týmu pracovníků zákaznické podpory a administrátorek.
- Kontrolní činnost a následné zpětné vazby.
- Náslechy, hodnocení a zpětné vazby k hovorům.
- Kooperace na výběru, adaptaci a školení nových členů týmu.
- Poskytování zákaznického servisu a řešení nestandardních a složitějších případů, prostřednictvím telefonické a e-mailové komunikace.
- Hledání optimálních strategických řešení.
- Odpovědnost, za reklamační procesy.
- Reporting činnosti oddělení.
Bez jakých vlastností neuspěješ?
- Musíš mít min. SŠ s maturitou, praxe v oblasti zákaznického servisu, je velkou výhodou.
- Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni, schopnost argumentace.
- Řada našich klientů, jsou cizinci, komunikace v AJ bude tedy velkou výhodou.
- Všeobecný přehled.
- Schopnost vedení pracovního týmu, samostatnost a odpovědnost.
- Zkušenost s nastavováním procesů výhodou.
Co tě čeká, za dobře odvedenou práci?
- Zajímavá fixní mzda s bonusovou složkou, závislou na výsledcích svěřeného týmu.
- Částečně flexibilní pracovní doba, smlouva na dobu neurčitou.
- Prostor pro seberealizaci a získávání nových vědomostí.
- Benefitní systém formou Cafeterie v hodnotě až 22.000Kč / rok, který lze čerpat na dovolené, wellness pobyty, zážitky, gastro, sport, kulturu a mnoho dalšího…
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Sick days.