Staňte se samostatným nákupčím v úspěšné mezinárodní společnosti! Čekáme právě na Vás.
Rádi byste využili svých komunikačních, vyjednávacích a analytických schopností? Orientujete se v technické dokumentaci, ovládáte MS Office, ERP systém a anglický jazyk? Pak už si stačí jen odpovědět na otázku, zdali jste stresuodolní a zodpovědní.
ANO? Pak nečekejte a zašlete nám svůj životopis, třeba jste Vy náš budoucí nový kolega!
Vaším úkolem bude:
► komunikace a obchodní jednávání s dodavateli, vyjednání smluvních a dodacích podmínek
► vytváření poptávek a zpracování cen
► provádění nákupních auditů u dodavatelů, hodnocení a motivace dodavatelů
► vyjednání rámcových smluv u svěřených dodavatelů
► vyhledávání úsporných řešení, sledování tržních trendů
► účast na veletrzích a výstavách
Je mnoho důvodů, proč se k nám přidat …
► budete pracovat ve společnosti, kde leadři mají jasnou vizi a vždy budete vědět, proč něco děláte
► mezi našimi benefity najdete stravenky nebo příspěvky na penzijní i životní připojištění
► pokud si Vás na tuto pozici vybereme, budeme chtít, abyste dál rostli
► 25 dní dovolené je samozřejmostí, stejně jako 13.plat
► nejen to, ale i mnoho dalšího Vás čeká v naší společnosti
informace
Zadavatel:
Pracoviště:
Liberecký kraj, Ústecký kraj
Datum zadání:
4.12.2020