Specialista zákaznického servisu

Věříš, že máš orientaci na zákazníka, rád/a smysluplně pomáháš a hledáš řešení, telefonování ti rozhodně není cizí, a navíc zvládáš komunikovat i písemně? Hledáš fajn tým lidí, kde budeš rád/a pracovat?

Pokud jsi se v některém bodě našel/našla, pak hledáme právě tebe!

A pokud ne ve všech, nevadí – jsme připravení tě všechno naučit.

Jsme internetový prodejce, který má ambici se stát jedničkou v zákaznické zkušenosti na českém a slovenském e-commerce trhu. Proto hledáme parťáka/parťačku do našeho týmu na call centru v Chrudimi s možností občasné práce z domova.

Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?

Chceme být jedničkou na trhu a snažíme se pomoci zákazníkovi v každé situaci, ale víme, že bez kvalitních kolegů to nepůjde.

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • řešit zákaznické požadavky

  • udržovat a dál rozvíjet skvělé vztahy s našimi zákazníky

  • různorodou práci jako: komunikace po telefonu, emailu a nedílnou součástí je také práce se sociálními sítěmi

  • zaznamenávat informace od zákazníků do interních systémů

  • komunikovat s ostatními odděleními společnosti

  • reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)

  • bavit se prací, která dává smysl - očekávej, že občas to bude náročnější, ale rozhodně můžeme zaručit, že stereotyp u nás nepoznáš

Co u nás dělat nebudeš:

  • aktivně volat kontakty z anonymní databáze – nejsme telemarketing

  • nabízet nepotřebné produkty

Co od tebe očekáváme?

  • chuť jednat a pomáhat našim zákazníkům – všechno tě naučíme

  • příjemný hlasový a písemný projev

  • proaktivní přístup a zodpovědnost za dosahování individuálních i týmových výsledků

  • schopnost učit se a používat nové informace

  • orientaci na kvalitu a profesionální výkon

  • schopnost řešit různorodé situace s jediným cílem – pomoci našemu zákazníkovi

  • znalost programů MS Word a Excel, SAP výhodou

  • časová flexibilita v rámci pracovní doby zákaznického centra mezi 8 - 20h – děláme naše kontaktní centrum pro zákazníky dostupné, pracujeme tedy ve směnném režimu. Směny si u nás ale naplánujete s koordinátorem provozu na celý měsíc dopředu. Víkendové směny zpravidla vyjdou na každého kolegu 1 – 2x do měsíce.

Proč do toho jít s námi?

  • skvělý tým vedoucích a tvých kolegů

  • důkladné zaškolení – v prvním měsíci projdeš adaptačním procesem, ve kterém tě trenér a kolegové seznámí s našimi systémy, ve kterých budeš pracovat. Tím však rozvoj nekončí, náš tým zkušených seniorních kolegů ti budou k dispozici i po zaškolení.

  • zázemí interního call centra, které stále vylepšujeme

  • kariérní růst – ti nejšikovnější z našich kolegů se stávají našimi seniory nebo teamleadery

  • dobrá kvalita péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy

A k tomu navíc:

  • Hned od prvního dne můžeš využívat VIP cenový program na našem e-shopu Mall.cz, Vivantis, CZC a u Košík.cz.

  • 30 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví, Den na očkování) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.

  • Chceš si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Není problém, už po roce můžeš čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc. A po dvou letech už máš nárok na dokonce 2 měsíce volna! 

  • Stravenky Benefit Plus, které využiješ ve spoustě super podniků, anebo si můžeš vybrat stravenkový paušál.

  • Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie, a také pořádáme Dny zdraví.

  • Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.

  • Home office - potřebuješ v klidu dokončit projekty, nebo počkat na údržbáře? Není problém. Po předchozí domluvě s manažerem si můžeš nastavit způsob, který Ti vyhovuje.

  • Flexibilní pracovní doba - podle pozice a povinností je možno přizpůsobit si start a konec svého dne.

  • Potřebuješ se zdokonalit v cizím jazyce? Rádi Ti s tím pomůžeme! Našim zaměstnancům poskytujeme kurzy angličtiny.

  • Narodilo se Ti dítě či chceš doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Tě podpoříme!

  • Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (U garáží 1611/1, Praha)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Multisport karta, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Home office, Sick days, Příspěvek na stravu, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

15.6.2022
/* Not affection functionality */