SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA, pracoviště Plzeň
DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Hledáte práci v mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu, kde si budou vážit Vašich schopností řešit každodenní požadavky zákazníků? Nebojíte se přijímat odpovědnost, občas dělat na více úkolech současně a komunikovat v anglickém jazyce? Pak hledáme právě Vás!
Nástup dohodou.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Přijímání a vyřizování objednávek, telefonický kontakt se zákazníky DHL.
- Cenotvorba a poskytování požadovaných informací o našich službách.
- Vyhodnocování úspěšnosti obchodních nabídek (nejedná se o aktivní telemarketing).
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- SŠ vzdělání.
- Znalost anglického jazyka na dobré komunikativní úrovni.
- Předchozí zkušenosti v administrativě nebo zákaznickém servisu výhodou.
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office).
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, prozákaznický přístup.
- Smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci.
- Motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost.
PROČ PRACOVAT ZROVNA U NÁS? NABÍZÍME VÁM:
- Odpovídající finanční ohodnocení plus zajímavé zaměstnanecké benefity (např. 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, pružnou pracovní dobu, odměny za pracovní výročí, Cafeterii, společné firemní akce, teambuildingy).
- Možnost profesního i osobního růstu s širokou škálou kariérního posunu také do zahraničí.
- Možnost dalšího vzdělávání formou interních tréninků i externích profesních školení.
- Firemní kulturu, která své úspěchy staví na motivovaných zaměstnancích a aktivně se podílí na společenské odpovědnosti.
Zaujala vás naše nabídka? Splňujete výše uvedené předpoklady? Pak neváhejte a zašlete nám co nejdříve strukturovaný životopis. Těšíme se na vás!