Specialista zákaznického centra – OSTRAVA
Nabídka již není aktuální.
CO BUDEŠ DĚLAT?
• Komunikovat se zákazníky, kteří se na naši firmu sami obrátili
• Poskytovat zákaznický servis - informovat o podmínkách prodeje, či výkupu vozů a následně domlouvat schůzky pro naše prodejce.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
• Pozitivní přístup
• Chuť učit se novým věcem
• Chuť si vydělat a něco pro to udělat
CO ZÍSKÁŠ PRACÍ U NÁS?
• Mzdu až 40.000 Kč, která se skládá z fixní a provizní části
• Kompletní zaškolení, včetně doplňujících školení vlastní tréninkové akademie. Staneš se profíkem v oblasti komunikace se zákazníkem.
• Smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Možnost seberealizace a kariérní růstu pro každého, kdo má chuť se zlepšovat.
• Motivační programy, soutěže a teambuildingové akce
• Neformální firemní kulturu
• Zajímavou práci a skvělou partu lidí kolem sebe
• Podporu od nadřízeného v každém okamžiku
Benefity pro naše zaměstnance:
- Slevy na nákup firemních produktů a služeb (automobil, pojištění, financování vozu, GPS, navigace a další)
- Slevy pro sportovně založené – Multisport karta
- Zvýhodněné firemní telefonní tarify pro soukromé účely
- Autoškola a kondidní jízdy za zvýhodněné ceny
- Firemní školka
- Právní poradna
- Slevy u firemních partnerů na služby, produkty a sportovní a kulturní akce
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Ostrava (Hrušovská 2678/20)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Kultura, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, ObchodAdministrativní pracovnice/ík, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Obchodní zástupce