Specialista zákaznické podpory portálu HyperSlevy.cz
Nabídka již není aktuální.
Hledáš práci, která má šťávu ve firmě pro kterou je důležitá spokojenost zákazníků? Chceš přidat ruku k dílu a podílet se na rozvoji naší společnosti?
Hledáme mezi nás zkušeného parťáka/ parťačku, který se nebojí komunikovat a ví, jak udělat naše zákazníky šťastnými. Každý zákazník je jiný a má svá přání, proto se u nás nebudeš nikdy nudit. :)
Každodenní výzvou pro tebe bude komunikace s našimi zákazníky. Zodpovídat budeš za posouzení reklamací a jejich stížnosti budeš proměňovat v radost. Dále budeš řešit případné nesrovnalosti s odesláním voucherů našim zákazníkům a starat se tak o dobré jméno naší společnosti a o to, aby se k nám zákazníci neustále vraceli.
Potom na nic nečekej a pošli nám svůj životopis ještě dnes. :)
Tvojí náplní práce bude:
- Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
- Řešení přání nejen našich partnerů, ale i koncových zákazníků.
- Prostřednictvím telefonu(rozhodně nečekej jeden telefon za druhým, je jich tak 50 za den na celý tým:)), emailu a chatu budeš komunikovat s našimi zákazníky a naplňovat jejich přání a potřeby…prostě chceme, aby u nás byli spokojení:).
- Práce v interním systému.
- Komunikace napříč celou společností.
- Spolupráce s adminkami, obchodníky atd..
Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou.
- Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou. :)
- Dobrá znalost práce na PC.
- Nadšení pro jednání s lidmi.
- Příjemnou a prozákaznicky orientovanou osobu
- Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
- Stresuodolnost a organizační schopnosti.
Oceníme tě nejen penězi:
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu.
- Moderní a vzdušné pracoviště na Praze 4 - Pankrác s vlastní terasou a relax zónou.
- Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace, využití nových a kreativních nápadů.
- Možností kariérního růstu - u nás to myslíme vážně. :)
- Neustále tě budeme zdokonalovat a starat se o tvůj rozvoj, a to především prostřednictvím práce se supervizorkou týmu.
- Benefity v podobě „Cafeteria“ systému - vstupenky do divadla, pobyty, wellness víkendy, gastro adpod....v hodnotě 10 000,-/rok.
- Nástup? Ideálně ihned :)
Těšíme se na tvoji reakci:)
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Pitný režim, Kultura,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Sekretářka/Recepční, Správce nemovitosti, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek