Specialista zákaznické podpory - Náborový příspěvek 15 tis. Kč
Leo Express Global a.s.
Nabídka již není aktuální.
Hravě zvládáš více věcí najednou a pozitivní komunikace s lidmi ti dělá radost? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je pozice Specialista zákaznické podpory.
Na čem budeš u nás pracovat?
- Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady. Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našich dalších služeb.
- Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami LE a smluvními prodejci.
- Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
- Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti.
- Dále od tebe budeme potřebovat, pomoct se správou firemního Facebook profilu.
O Tobě:
- Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem.
- Dokážeš vést telefonní hovor v angličtině i polštině a dokážeš rychle reagovat v těchto jazycích.
- Už od malička jsi upovídaný a vynikáš v komunikačních schopnostech.
- Máš v sobě zákaznický přístup.
- Orientuješ se v programech MS Office, Internet, Outlook.
- Pokud máš zkušenosti z call centra, bude To pro Tebe velká výhoda.
- Napsat email nebo vést rozhovor v angličtině je pro Tebe hračka. Polština výhodou.
Na co se u nás můžeš těšit?
- Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí.
- Každý den u nás v LE Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál.
- Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny (krátký, dlouhý týden).
- Budeš pracovat pro firmu, která mění trh osobní přepravy.
- Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma.
- Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.
- Náborový příspěvek 15 tis. Kč po uplynutí zkušební doby