Specialista účetnictví
Nabídka již není aktuální.
Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.
Specialista účetnictví
Náplň práce
Správa agendy bankovních účtů a podpisových práv, platební styk
Vedení malého týmu - motivace a rozvoj zaměstnanců
Příprava a optimalizace výhledu cash flow
Zajištění hladkého chodu všech platebních operací v rámci společnosti
Komunikace s bankami, externími organizacemi, auditory
Sledování úrokových sazeb, kurzů zahraničních měn
Příprava analýz a reportů pro management
Požadujeme
min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
Velmi dobrou znalost MS Office, zejména Excelu
Zkušenost na obdobné pozici min. 3 roky
Zkušenost z bankovních a finančních služeb podmínkou
Silné analytické schopnosti a proaktivní přístup při řešení denní operativy
Zkušenosti s vedením menšího týmu
Nabízíme
Mobilní telefon
Smlouvu na dobu neurčitou
Možnost kariérního postupu
Motivující finanční ohodnocení
Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, pravidelná školení vlastní tréninkové akademie, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely