Specialista/tka zákaznické podpory s polštinou a angličtinou

Nabídka již není aktuální.


Hravě zvládáš více věcí najednou? Ovládáš angličtinu a polštinu na komunikativní úrovni? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující, pozice specialisty zákaznické podpory v Bohumíně je právě pro tebe!

Na čem u nás budeš pracovat?

    • Naši cestující tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady
    • Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami
    • Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků
    • Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, pokladnami a smluvními prodejci

Jaké máme požadavky?

    • Máš SŠ vzdělání s maturitou
    • Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem
    • Ovládáš na komunikativní úrovni angličtinu a polštinu (zvládneš i telefonovat)
    • Máš v sobě zákaznický přístup
    • Stresem se nenecháš zastrašit
    • Pokud máš zkušenosti z call centra, bude to pro tebe velká výhoda

Na co se u nás můžeš těšit?

    • Zajímavá práce na hlavní pracovní poměr 
    • Čeká na tebe počáteční zaškolení a práce na směny 
    • 5 týdnů dovolené
    • Cestování v síti Leo Express zdarma
    • MultiSport karta za zvýhodněných podmínek
    • Slevy a zaměstnanecké výhody obchodních partnerů Leo Express
    • Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co ti vždy rádi poradí 
    • Mobilní tarif za zvýhodněných podmínek
    • Pojištění odpovědnosti zaměstnance, tzv. pojistka na blbost 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Bohumín (Ad. Mickiewicze 67)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Lékařské prohlídky, Multisport karta, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština, Polština

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

13.5.2021
/* Not affection functionality */