• řešení nahlášených problémů klienta a zpětná kontrola
  • komplexní diagnostika poruch a spolupráce s expertními týmy CORE, IPTV, IT
  • koordinace řešení napříč firmou (dohled sítě, call-centrum, regionální pobočky, technici)

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání (technické zaměření výhodou)
  • výborný ústní a písemný projev v českém jazyce
  • pozitivní přístup k zákazníkům při řešení technických problémů
  • znalost práce s PC
  • odolnost vůči stresu
  • počet míst - 3

Nabízíme:

  • stabilní práci v přátelském kolektivu (a proto hledáme parťáka do týmu, ne jen kolegu ;)
  • mzdové ohodnocení: 26.000,-Kč ve zkušebce, potom 30.000,-Kč + měsíční prémie až 6 000,- Kč,
  • 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, multisport karta, příspěvek na vzdělávání, občerstvení na pracovišti
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Kaplanova 2252/8)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Zařazeno v oborech:

IT, programování
IT technik

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

30000 - 36000 Kč/měs.

Datum zadání:

12.1.2021

Podobné nabídky

Hledaní práce

IT technik Česká pošta, s.p. | Praha 10

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */