Specialista péče o zákazníky – Zákaznická linka MND

Nabídka již není aktuální.

Co budete mít na starosti?

  • přijímání příchozích hovorů na zákaznické lince MND
  • komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonické i písemné komunikace
  • práce s interním informačním systémem
  • pracujeme v příjemném prostředí a dobře dostupné lokalitě – 3 minuty pěšky od kolínského nádraží.

Požadujeme:

Náš ideální kandidát má: aktivní a pozitivní přístup k práci dobré komunikační schopnosti a zájem komunikovat se zákazníky dobrou znalost práce na počítači a ochotu učit se novým věcem
  • počet míst - 3

Nabízíme:

  • Atmosféra a vztahy jsou v práci to hlavní – u nás se všichni známe, tykáme si a hlavně si pomáháme.
  • Za kvalitní práci dostáváme kvalitní odměnu – fixní mzda + provize
  • Můžete ovlivnit rozvržení svých směn (směny se plánují předem a zohledňují se požadavky kolegů) – rozvrh směn víte měsíc dopředu.
  • Nastupujete rovnou na HPP a máte možnost rychle získat smlouvu na dobu neurčitou.
  • Spolupráce je možná i brigádně na DPČ
  • Máte u nás reálnou možnosti si vybudovat kariéru – většina z našich trenérů i vedoucích týmů u nás začínala na pozici operátora.
  • Stravenky ve výši 100 Kč / odpracovaný den
  • 5 týdnů dovolené + v další volno nad rámec dovolené (např. pro rodiče prvňáčků volno na první školní den)
  • přispějeme vám na nákup nového mobilního telefonu, a to každé dva roky
  • Multisport karta (výhodné cvičení), Shell karta (sleva na pohonné hmoty)
  • výhodné mobilní tarify (včetně neomezených dat)
  • dáme vám odměnu, pokud známému doporučíte práci u nás
  • pořádáme v týmu různé soutěže – za splněný cíl získáte odměnu navíc

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Kolín (Sladkovského 595)

Typ smluvního vztahu:

Datum zadání:

23.7.2019
/* Not affection functionality */