Specialista péče o zákazníky - pasivní linka

Nabídka čeká na schválení


Do pražské energetické společnosti hledáme nového člena týmu, který nám pomůže řešit požadavky klientů volajících na zákaznickou linku a budovat tak jejich důvěru a spokojenost.Hledáme kandidáta na pozici Specialista péče o zákazníky. 

Co Vás u nás čeká?

- příjem hovorů a emailová komunikace se zákazníky

- zpracování požadavků klienta a pomoc při jejich řešení

- práce v systému SAP

- podílení se na tvorbě či zlepšování pracovních postupů

Co nabízíme:

- dlouhodobé a stabilní zaměstnání na HPP včetně důkladného zaškolení

- zázemí moderních kanceláří s výbornou dostupností v centru Prahy

- 3 možnosti nastavení pracovní doby, vždy pouze pondělí-pátek, víkendy volné

- fixní mzdu 24.000 Kč brutto + měsíční bonusy odvíjející se od kvality Vašich hovorů, první 3 měsíce se jedná o 5 000    kč brutto( garance)

- roční bonusy za výsledky celé pobočky

- stravenkový paušál

- 5 týdnů dovolené + 3x sickday

- Multisport kartu

- příspěvek 1650 Kč na roční jízdné

- cestovní pojištění pro Vás i Vaši rodinu

Koho hledáme:

- máte alespoň roční zkušenost s prací na zákaznické lince

- umíte komunikovat s lidmi

- jste asertivní, málo co Vás rozhodí

- empatie a ochota řešit problémy Vám není cizí

- umíte pracovat s PC

- nástup k 1.9.2021

V případě zájmu o pozici či další informace nám prosím zašlete svůj životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 1

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Lékařské prohlídky, Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Příspěvek na dopravu, Stravenky,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

24000 - 32000 Kč/měs.

Datum zadání:

4.8.2021

Podobné nabídky

Hledaní práce

Back Office Manager (M/Ž) Mark2 Corporation Czech, a.s. | Praha 1

/* Not affection functionality */