Specialista péče o zákazníky - pasivní linka
Nabídka čeká na schválení
Do pražské energetické společnosti hledáme nového člena týmu, který nám pomůže řešit požadavky klientů volajících na zákaznickou linku a budovat tak jejich důvěru a spokojenost.Hledáme kandidáta na pozici Specialista péče o zákazníky.
Co Vás u nás čeká?
- příjem hovorů a emailová komunikace se zákazníky
- zpracování požadavků klienta a pomoc při jejich řešení
- práce v systému SAP
- podílení se na tvorbě či zlepšování pracovních postupů
Co nabízíme:
- dlouhodobé a stabilní zaměstnání na HPP včetně důkladného zaškolení
- zázemí moderních kanceláří s výbornou dostupností v centru Prahy
- 3 možnosti nastavení pracovní doby, vždy pouze pondělí-pátek, víkendy volné
- fixní mzdu 24.000 Kč brutto + měsíční bonusy odvíjející se od kvality Vašich hovorů, první 3 měsíce se jedná o 5 000 kč brutto( garance)
- roční bonusy za výsledky celé pobočky
- stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené + 3x sickday
- Multisport kartu
- příspěvek 1650 Kč na roční jízdné
- cestovní pojištění pro Vás i Vaši rodinu
Koho hledáme:
- máte alespoň roční zkušenost s prací na zákaznické lince
- umíte komunikovat s lidmi
- jste asertivní, málo co Vás rozhodí
- empatie a ochota řešit problémy Vám není cizí
- umíte pracovat s PC
- nástup k 1.9.2021
V případě zájmu o pozici či další informace nám prosím zašlete svůj životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi!
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 1Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Lékařské prohlídky, Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Příspěvek na dopravu, Stravenky,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Obchod, OstatníAdministrativní pracovnice/ík, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Pracovník reklamačního oddělení, Ostatní pracovní pozice