Specialista klientského servisu

Pro našeho klienta, společnost poskytující komplexní manažerské poradenství v oblasti firemních strategií, zejména maloobchodních sítí, vedení, rozvoje a kontroly projektů, vstupu na trhy regionu CEE hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialista klientského servisu.

Společnost se specializuje na rozvoj obchodu se zaměřením na zvýšení zisku a optimalizaci nákladů, vyjednávání smluv a řízení změn. Zaměřuje se také na rozvoj retailových a restauračních sítí, na vlastní koncepty včetně e-businessu.

 

SPECIALISTA KLIENTSKÉHO SERVISU

 

Jste komunikativní, ambiciózní a láká Vás práce v dynamickém prostředí? Baví Vás čísla, finance a hledání ideálních řešení pro klienta?
Staňte se členem týmu specialistů! Budete vítáni!

 

Co bude vaším úkolem?

    • zpracování dat a řešení požadavků klientů
    • spolupráce na projektech
    • příprava business plánů, plán lokalit pobočkové sítě
    • identifikace kanálů pro dosažitelný business plán
    • optimalizace produktového portfolia
    • komunikace s klienty a s kontaktními osobami obchodních partnerů
    • prověřování aktuálnosti potřeb klientů a návrh odpovídajících řešení 
    • participace v rámci vlastního konceptu (e-shop)

 

Jaké jsou Vaše zkušenosti a dovednosti?

    • jste absolvent VŠ ekonomického směru
    • máte dobré komunikační a prezentační dovednosti
    • uživatelská znalost MS Office, Outlook je pro Vás samozřejmostí
    • cílevědomost, pracovitost a trpělivost jsou Vám blízké, protože víte, že budování a rozvoj obchodního vztahu je nikdy nekončící proces ve všech oborech
    • dotahování věcí do konce je Vám vlastní
    • umíte naslouchat potřebám klientů a schopnost přesvědčit je pro Vás hračkou
    • poradenský přístup, umět nabídnout a obhájit nabízené varianty řešení Vám nejsou cizí

 

Čím Vás na novém místě odmění Váš nový zaměstnavatel?

    • příjemným, a hlavně profesionálním pracovním prostředím
    • nadstandardním platovým ohodnocením
    • časovou flexibilitou
    • samostatnou odpovědnou rolí v týmu

 

Nástup možný ihned/dohodou.

Místo kanceláře se nachází v Praze 4 (v blízkosti metra C – Budějovická)

V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis na info@jobsolution.cz. Zasláním Vašeho životopisu zároveň udělujete souhlas s poskytnutím Vašich osobních údajů personální agentuře Job Solution a.s. a zařazení do databáze.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Notebook,

Požadované vzdělání:

Vysokoškolské

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

4.9.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Zaměstnanecké půjčky, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na bydlení, Služební auto, Mobilní telefon, …

Péče o klienty/klientská podpora Inspirum Technologies, s.r.o. | Praha

Procovník klientské podpory HANA ŠEBKOVÁ | Praha 4
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Kultura, Notebook, Dovolená navíc, …

Finanční specialista Oldřich Kračmer | Praha
Pružná pracovní doba

Zákaznický servis, vhodné i pro absolventy Ing. Petra Pošustová | Praha
Dovolená navíc, Home office, Sick days, Mobilní telefon, Finanční bonusy, …


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */