Specialista klientské podpory

Nabídka již není aktuální.


Pro posílení našeho pracovního kolektivu na pobočce v Brně hledáme šikovného kolegu/ kolegyni na pozici Specialista klientské podpory.

Náplň práce:

- Telefonická komunikace s klienty (průzkum spokojenosti klienta s dovolenou, s našimi službami atd.)
- Zadávání objednávek do interního systému
- Přehled o aktuálních nabídkách a akcích CK (nabídky first minute a last minute zájezdů, slevy, dárky k zájezdů, ...)

Požadujeme:

- Minimálně středoškolské vzdělání
- Nástup ihned
- Docházka minimálně 20hodin/týden (směny si volíte individuálně)
- Komunikativnost
- Organizační schopnosti, pečlivost

Nabízíme:

- Zajímavou dlouhodobou brigádu v cestovním ruchu
- Práci na Dohodu o provedení práce
- Mzdu 90 – 120Kč/hodinu
- Zaškolení, možnost využívat různé zaměstnanecké slevy (zvýhodněné ceny na dovolenou, multisport karta, firemní akce několikrát ročně atd.)

Pokud se chcete podívat, jak to na našem Back Ofiice oddělení vypadá, můžete shlédnout video: https://www.invia.cz/o-invia/kariera/nase-oddeleni/back-office/.

Těšíme se na Vás!

HR tým Invia

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás velmi důležitá. Jak s Vašimi daty nakládáme se dočtete zde: https://sc.invia.cz/documents/candidates-notice.pdf


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Cejl 105/107)

Typ smluvního vztahu:

Práce na dohodu

Typ práce:

Práce pro studenty

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Multisport karta,

Zařazeno v oborech:

Ostatní
Ostatní pracovní pozice

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

6.11.2018
/* Not affection functionality */