Specialista/ka nabídek

Nabídka již není aktuální.


Naším klientem je německá společnost zabývající se vývojem, výrobou a servisem systémů pro dávkovací technologie; jejími zákazníky jsou významné výrobní společnosti v celé České republice a na Slovensku. Místní české zastoupení sídlí kousek za Prahou v Jenči a v současné době otevírá nové pozice a významně rozšiřuje počet svých zaměstnanců. Jednou z nově vytvořených pozic je Specialista/ka nabídek.

Jaká práce vás čeká?

  • Ve zkratce - budete připravovat nabídky pro zákazníky poptávající nové produkty

  • Když to rozepíšeme do detailu, budete mít na starosti kompletní přípravu nabídek pro zákazníky, kteří společnost kontaktují prostřednictvím poptávkového formuláře. Po zadání poptávky bude vaším úkolem zákazníka kontaktovat a probrat s ním podrobnosti - jeho očekávání, k jakému účelu produkt má sloužit, jaké technické vybavení má zákazník k dispozici atd. Na základě těchto dodatečných informací potom připravíte kompletní nabídku.

  • Pokud dojde na základě vámi připravené nabídky k obchodu, budete dohlížet na kompletní realizaci zakázky, od kontaktu s výrobou přes dodávku až po závěrečnou fakturaci a následný servis

  • Během celého procesu budete také komunikovat s mateřskou společností v Německu nebo ve Švýcarsku (každá zakázka je specifická, například je potřeba ujasnit různé specifické technické parametry atp.)

  • Nemusíte se bát, v počáteční fázi vám bude oporou celý tým. Stejně tak se na intenzivních školeních seznámíte s produkty společnosti

  • Protože jde o novou pozici, máte velkou příležitost si podrobný obsah náplně práce uzpůsobit sami sobě

 Co za takovou práci získáte?

  • Dobré platové ohodnocení

  • Možnost kariérního růstu – společnost neustále expanduje, takže příležitosti pro váš rozvoj mohou být velké

  • 5 týdnů dovolené + 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok ve společnosti

  • Stravenky

  • Služební telefon i notebook

  • Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova

  • Odborné kurzy + možnost jazykových kurzů v případě zájmu

Co od vás budeme potřebovat?

  • Důležitá je praxe v jednání se zákazníky, například v klientském servisu, alespoň 2 roky; zkušenost s přípravou nabídek je velké plus

  • Nemusíte mít technické vzdělání, ale minimálně nadšení pro techniku potřebovat budete, abyste se dokázali po zaškolení orientovat například v technické dokumentaci

  • Dobré komunikační dovednosti (budete jednat přímo se zákazníky, ale i s mateřskou společností)

  • Neobejdete se bez pokročilé znalosti světového jazyka – angličtina nebo němčina – využívat jazyk budete na denní bázi

  • Samostatnost, proaktivitu, cit pro detail

  • Řidičský průkaz

 

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat váš životopis prostřednictvím formuláře.


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Doksy (Oblouková 425)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Pitný režim, Notebook, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Home office, Mobilní telefon, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 35 tisíc

Datum zadání:

26.6.2018
/* Not affection functionality */