Specialista back office - podpora obchodních partnerů
Nabídka již není aktuální.
O společnosti
COFIDIS je mezinárodní finanční společnost s licencí od České národní banky, která se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naše firemní kultura se vyznačuje neformální atmosférou s profesionálním a přátelským přístupem. Chceš pracovat v prima kolektivu, účastnit se zajímavých firemních akcí, a rozvíjet svůj potenciál v prostředí, kde je podporována seberealizace a rozvoj každého jedince?
Tak se přidej k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižních ocenění od Člověka v tísni a Czech Superbrands za rok 2018!
Co Tě u nás čeká?
Máš dobré komunikační dovednosti, jsi pečlivý, samostatný, zodpovědný a týmový hráč? Chceš získat zkušenosti z prostředí stabilní mezinárodní společnosti? Do oddělení Sales Support hledáme šikovného kolegu, který bude mít na starosti podporu našich obchodních zástupců a obchodních partnerů, vyřizování jejich dotazů a spravování související administrativy. Pozice je vhodná pro ty, kteří mají zkušenosti z obdobné pozice, i pro šikovné absolventy.
Administrativní podpora našich současných a nových obchodních partnerů:
- Kompletace podkladů a smluvní dokumentace ke schválení nového partnera
- Registrace obchodních partnerů do ČNB
- Práce v CRM systému – zadávání a aktualizace údajů o obchodních partnerech
- Zodpovědnost za tvorbu a archivaci smluvní dokumentace
Podpora obchodních partnerů:
- Zpracování dotazů a stížností a správa související agendy
- Denní komunikace s regionálními obchodními manažery a obchodními partnery
Interní podpora:
- Zajišťování objednávání propagačních materiálů, jejich evidence a vydávání
- Příprava podkladů pro další oddělení
Co by Ti nemělo chybět?
- SŠ vzdělání anebo odborné vyučení zakončené maturitní zkouškou
- Dobrá uživatelská znalost PC a MS Office (zejména MS Word, MS Excel)
- Znalost českého jazyka je podmínkou
- Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
- Orientace na výsledek a vytrvalost
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
- Smysl pro týmovou práci
- Praxe na podobné pozici výhodou
Na co se u nás můžeš těšit?
- Dobrou dostupnost MHD – kanceláře přímo u metra Nové Butovice
- Vyladěný adaptační program včetně vstupního školení
- 5 týdnů dovolené
- Kvartální finanční bonusy
- Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
- Odměna 10 000Kč za přivedení nového kolegy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
- Možnost rozvoje v rámci Cofidis
- Neformální a přátelské pracovní prostředí
Pokud Tě pozice zaujala a jsi tím, koho do našeho týmu aktuálně hledáme, budeme se těšit na Tvůj životopis.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 5 (Bucharova 1423/6)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Zaměstnanecké půjčky, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Flexi – poukázky, Stravenky, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Bankovnictví a pojišťovnictví, ObchodAdministrativní pracovnice/ík, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Finanční poradce, Úvěrový specialista, Pracovník reklamačního oddělení