Nabídka již není aktuální

Náplň práce
  • samostatné vedení účetnictví menší společnosti
  • vedení personální a mzdové agendy, zpracování mezd a navazující daňové agendy (ELDP, vyúčtování daně vybírané srážkou, vyúčtování daně ze závislé činnosti atd.)
  • zaúčtování a práce s doklady, kontrola formální a věcné správnosti dokladů
  • evidence došlých faktur, vystavování faktur
  • účtování pokladny, bankovních výpisů a interních dokladů
  • evidence majetku společnosti, odpisy, účtování skladů zp. B
  • zpracování DPH
  • zpracování účetní závěrky
  • příprava podkladů pro zpracování daňového přiznání k DPPO
  • komunikace a spolupráce s úřady a externími subjekty (finanční úřad, PSSZ, zdravotní pojišťovny, daňový poradce atd.)
  • spolupráce s ostatními kolegy v rámci malého týmu
  • administrativa
Požadujeme
  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost podvojného účetnictví a platné české účetní legislativy, orientace v daňové problematice
  • znalost účetního software POHODA
  • znalost MS Office (Excel na pokročilé úrovni)
  • praxe v oboru aspoň 3 roky
  • schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (schopnost vyřídit e-mail, telefonát, vyplnit tabulku)
Nabízíme
  • pestrou a všestrannou práci na hlavní pracovní poměr v malé dynamické české společnosti
  • zkrácený pracovní úvazek s postupným navýšením na plný
  • nadstandartní platové ohodnocení
  • pružná pracovní doba, možnost úpravy dle potřeb
  • možnost home office
  • nástup možný IHNED

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Datum zadání:

26.7.2018
/* Not affection functionality */