Samostatná účetní s AJ
Nabídka již není aktuální
Náplň práce
- samostatné vedení účetnictví menší společnosti
- vedení personální a mzdové agendy, zpracování mezd a navazující daňové agendy (ELDP, vyúčtování daně vybírané srážkou, vyúčtování daně ze závislé činnosti atd.)
- zaúčtování a práce s doklady, kontrola formální a věcné správnosti dokladů
- evidence došlých faktur, vystavování faktur
- účtování pokladny, bankovních výpisů a interních dokladů
- evidence majetku společnosti, odpisy, účtování skladů zp. B
- zpracování DPH
- zpracování účetní závěrky
- příprava podkladů pro zpracování daňového přiznání k DPPO
- komunikace a spolupráce s úřady a externími subjekty (finanční úřad, PSSZ, zdravotní pojišťovny, daňový poradce atd.)
- spolupráce s ostatními kolegy v rámci malého týmu
- administrativa
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost podvojného účetnictví a platné české účetní legislativy, orientace v daňové problematice
- znalost účetního software POHODA
- znalost MS Office (Excel na pokročilé úrovni)
- praxe v oboru aspoň 3 roky
- schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (schopnost vyřídit e-mail, telefonát, vyplnit tabulku)
- pestrou a všestrannou práci na hlavní pracovní poměr v malé dynamické české společnosti
- zkrácený pracovní úvazek s postupným navýšením na plný
- nadstandartní platové ohodnocení
- pružná pracovní doba, možnost úpravy dle potřeb
- možnost home office
- nástup možný IHNED