Office assistant - Podpora chodu kanceláře
Nabídka již není aktuální.
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici "Office & Retail assistant - Podpora chodu kanceláře".
Termín nástupu: ihned nebo 21. ledna 2019
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz
Pracovní náplň:
- zodpovědnost za administrativní procesy, spolupráce s retail a office mamažerem
- aktivní komunikace v anglickém jazyce s centrálou a kolegy v zahraničí
- spolupráce s ekonomickým oddělením
- komunikace s prodejnami, řešení každodenních situací
- evidence faktur, jejich kontrola a reporting
- denní kontrola tržeb a uzávěrek
- evidence výdajů, pracovních cest a docházky, zpracování reportů
- objednávání, správa a expedice marketingových materiálů a kancelářských potřeb
- podpora chodu kanceláře
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY
Hlavní předpoklady:
- aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- časová flexibilita a spolehlivost, samostatnost
- výborné organizační schopnosti
- komunikativní týmový hráč se schopností stanovit si priority
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- motivující mzdové ohodnocení a benefity
- služební telefon a notebook
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Slevy na firemní zboží, Vánoční poukázky
Těšíme se na novou posilu našeho týmu!
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Václavské náměstí 808/66)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Notebook, Stravenky, Mobilní telefon, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Ekonomika, finance, účetnictví, OstatníAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Sekretářka/Recepční, Zpracování dat a objednávek, Fakturant, Ostatní pracovní pozice