Referent, pracovník obchodního oddělení.

Nabídka již není aktuální.


Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s dodavateli a to zejména s využitím PC. Dále komunikace, příprava podkladů, komunikace s centrálou.
Komunikace s dodavateli, analýzy nabídek, řešení objednávek, materiálu, faktur.

Požadujeme: znalost práce s PC ,  schopnost rychle reagovat , komunikativnost a samostatnost při řešení úkolů,
optimismus.

Nbízíme: benefity, stabilní práci, příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu, rozmanitou práci, kde můžete získat nové zkušenosti a znalosti.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Uherské Hradiště

Typ smluvního vztahu:

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

13.3.2018
/* Not affection functionality */