Referent/ka oddělení nákupu a služeb
Nabídka již není aktuální.
M2C byla založena v roce 1992. V současnosti je předním českým poskytovatelem komplexních služeb v oblasti facility managementu (technické zabezpečení a údržba budov, integrované bezpečnostní služby, technologie a úklid). Za 25 let své existence se rozrostla v dynamickou společnost a mimo Českou a Slovenskou republiku úspěšně expandovala do Bulharska, Maďarska, Polska, Ruska, Turecka a do dalších zemí.
Náplň práce:
• Objednávky, měření a vedení skladového hospodářství v oblasti výstroje pro zaměstnance
• Jednání s dodavateli
• Vystavování a kontrola faktur
• Komunikace napříč společností
• Zajišťování inventarizace
Práce na plný úvazek, pracovní doba do 16:00 hod.
Požadavky:
• Pečlivost, pozitivní přístup k práci
• Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
• Zázemí stabilní společnosti
• Možnost profesního i platového růstu
• Zajímavý motivační program
• Místo výkonu práce v centru Prahy
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář.