Referent/ka oddělení nákupu a služeb

Nabídka již není aktuální.


M2C byla založena v roce 1992. V současnosti je předním českým poskytovatelem komplexních služeb v oblasti facility managementu (technické zabezpečení a údržba budov, integrované bezpečnostní služby, technologie a úklid). Za 25 let své existence se rozrostla v dynamickou společnost a mimo Českou a Slovenskou republiku úspěšně expandovala do Bulharska, Maďarska, Polska, Ruska, Turecka a do dalších zemí.

Náplň práce:

• Objednávky, měření a vedení skladového hospodářství v oblasti výstroje pro zaměstnance
• Jednání s dodavateli
• Vystavování a kontrola faktur
• Komunikace napříč společností
• Zajišťování inventarizace

Práce na plný úvazek, pracovní doba do 16:00 hod.

Požadavky:

• Pečlivost, pozitivní přístup k práci
• Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

• Zázemí stabilní společnosti
• Možnost profesního i platového růstu
• Zajímavý motivační program
• Místo výkonu práce v centru Prahy

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář.


informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Referent/ka

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

16.3.2018
/* Not affection functionality */