ředitel/ka technických služeb

Nabídka již není aktuální.


V současné době obsazujeme pozici „ŘEDITEL TECHNICKÝCH SLUŽEB". Rádi do našeho týmu přivítáme schopného člověka, který se postará o bezproblémový provoz vozového parku, nákladní dopravy, dílny, svozu odpadu, zahradnických služeb a služeb s tím souvisejících. Zabezpečí realizaci a plnění finančních plánů, bude schopen vyhodnotit efektivitu hospodaření a určit strategii do budoucna. Povede obchodní jednání s partnery a dohlédne na řízení činností podřízených pracovníků, motivaci a hodnocení zaměstnanců.

CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?

    • zodpovědnost za nákladní autodopravu, svoz odpadu a legislativu s tím spojenou
    • zodpovědnost za řízení provozu údržby zeleně, parků, chodníků a ostatních přilehlých ploch, realizace a údržba dětských hřišť a ostatních dodávek služeb klientům
    • zodpovědnost za provoz a údržbu areálu, kde jsou umístěny dílny, garáže, vozový park, třídírny svezeného odpadu a zázemí pro zaměstnance
    • vyhodnocování současného stavu provádění zakázek
    • stanovování obchodní strategie a pracovních postupů
    • realizace a plnění finančních plánů
    • organizace a koordinace činnosti podřízených vedoucích techniků
    • řízení, motivace a hodnocení zaměstnanců
    • příprava kalkulací a vypracování obchodních nabídek

JAKÉ JSOU PŘEDPOKLADY ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA?

    • SŠ/VŠ vzdělání
    • zkušenost v oblasti technických služeb nebo údržby městské zeleně alespoň 3 roky
    • znalosti v oblasti nakládání s odpady
    • schopnost řízení, vedení a motivování většího týmu zaměstnanců
    • strategické a analytické myšlení
    • silné komunikační, argumentační a prezentační schopnosti
    • časová flexibilita, zvládání pracovní stresové zátěže, aktivní přístup
    • vysoké pracovní nasazení, schopnost plánování a organizace
    • ŘP sk. B

PROČ PRACOVAT PRÁVĚ PRO NÁS?

    • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
    • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 27letou profesionální praxí
    • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
    • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
    • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
    • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)
    • k dispozici služební automobil, notebook, mobilní telefon

Kontakt:

Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341 251 119 493


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 40 tisíc

Datum zadání:

5.3.2019
/* Not affection functionality */