ředitel/ka technických služeb
Nabídka již není aktuální.
V současné době obsazujeme pozici „ŘEDITEL TECHNICKÝCH SLUŽEB". Rádi do našeho týmu přivítáme schopného člověka, který se postará o bezproblémový provoz vozového parku, nákladní dopravy, dílny, svozu odpadu, zahradnických služeb a služeb s tím souvisejících. Zabezpečí realizaci a plnění finančních plánů, bude schopen vyhodnotit efektivitu hospodaření a určit strategii do budoucna. Povede obchodní jednání s partnery a dohlédne na řízení činností podřízených pracovníků, motivaci a hodnocení zaměstnanců.
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
- zodpovědnost za nákladní autodopravu, svoz odpadu a legislativu s tím spojenou
- zodpovědnost za řízení provozu údržby zeleně, parků, chodníků a ostatních přilehlých ploch, realizace a údržba dětských hřišť a ostatních dodávek služeb klientům
- zodpovědnost za provoz a údržbu areálu, kde jsou umístěny dílny, garáže, vozový park, třídírny svezeného odpadu a zázemí pro zaměstnance
- vyhodnocování současného stavu provádění zakázek
- stanovování obchodní strategie a pracovních postupů
- realizace a plnění finančních plánů
- organizace a koordinace činnosti podřízených vedoucích techniků
- řízení, motivace a hodnocení zaměstnanců
- příprava kalkulací a vypracování obchodních nabídek
JAKÉ JSOU PŘEDPOKLADY ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost v oblasti technických služeb nebo údržby městské zeleně alespoň 3 roky
- znalosti v oblasti nakládání s odpady
- schopnost řízení, vedení a motivování většího týmu zaměstnanců
- strategické a analytické myšlení
- silné komunikační, argumentační a prezentační schopnosti
- časová flexibilita, zvládání pracovní stresové zátěže, aktivní přístup
- vysoké pracovní nasazení, schopnost plánování a organizace
- ŘP sk. B
PROČ PRACOVAT PRÁVĚ PRO NÁS?
- na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
- jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 27letou profesionální praxí
- podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
- garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
- na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
- poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)
- k dispozici služební automobil, notebook, mobilní telefon
Kontakt:
Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341 251 119 493