Recruiter s dobrou angličtinou - v interním HR oddělení

Nabídka již není aktuální.


Naším klientem je finanční společnost působící v několika zemích Evropy, která potřebuje posílit svůj HR tým o novou kolegyni/nového kolegu se zkušenostmi v recruitingu.

Protože jste profesionál v  oboru, náplň práce znáte velmi dobře; přesto ale zmíníme pár základních bodů :-)

    • Zajišťovat nábor všech pozic v rámci České republiky a částečně i v zahraniční; jde o pozice od klientského servisu až po nejvyšší manažerské
    • Nábor budete mít na starosti od A do Z – tedy od rozhovoru s manažerem na téma „koho a proč potřebujeme“, přes tvorbu inzerce, preselekce, pohovory, vyjednávání s manažery o tom, zda existuje ideální kandidát, až po tu nejpříjemnější část práce, a to posílání nabídek a domlouvání podmínek k nástupu nové/ho kolegy/ně
    • Vyjednávání s manažery není zmíněno náhodou; jako recruiter budete v přímém kontaktu s hiring manažery jednotlivých oddělení coby svými interními klienty a budete o ně v rámci své zodpovědnosti pečovat
    • Všechnu tuhle práci budete dělat z centra Prahy, ale protože budete obsazovat pozice nejen v Praze, ale i v jiných částech České republiky a také jinde v Evropě, nevyhnete se občasnému cestování
    • V plánu je také to, že jako nový kolega/nová kolegyně v budoucnu ke své roli recruitera přiberete ještě adaptaci nových kolegů

Co za tuto práci dostanete:

    • Zajímavé finanční ohodnocení a další benefity
    • Příležitost podílet se na rozvoji společnosti v atraktivních zemích
    • Možnost ve velké míře využívat svou znalost angličtiny
    • Velkou míru samostatnosti
    • Práci ve velmi příjemném a uvolněném prostředí

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

    • Máte zkušenost s obsazováním pozic na všech úrovních (od nejnižších až po manažerské) alespoň 3 roky
    • Ovládáte angličtinu tak dobře, že v ní zvládnete vést pohovor i s kandidátem na specializovanější pozici
    • Jste empatická osobnost zaměřená především na lidi, která ale zároveň chápe přínos své práce pro výsledky celé společnosti
    • Jste schopní pracovat na několika věcech najednou a udržet si v nich přehled
    • Umíte jednat diplomaticky, víte, kdy zatlačit a kdy naopak něco přibrzdit
    • Dokážete přizpůsobit svůj styl jednání pozici, kterou právě obsazujete

Místo pracoviště: centrum Prahy

Nástup dohodou


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Zaměstnanecké půjčky, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Notebook, Stravenky, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 50 tisíc

Datum zadání:

31.5.2018
/* Not affection functionality */