Recruiter s dobrou angličtinou - v interním HR oddělení
Ing. Lucie Chudobová
Nabídka již není aktuální.
Naším klientem je finanční společnost působící v několika zemích Evropy, která potřebuje posílit svůj HR tým o novou kolegyni/nového kolegu se zkušenostmi v recruitingu.
Protože jste profesionál v oboru, náplň práce znáte velmi dobře; přesto ale zmíníme pár základních bodů :-)
- Zajišťovat nábor všech pozic v rámci České republiky a částečně i v zahraniční; jde o pozice od klientského servisu až po nejvyšší manažerské
- Nábor budete mít na starosti od A do Z – tedy od rozhovoru s manažerem na téma „koho a proč potřebujeme“, přes tvorbu inzerce, preselekce, pohovory, vyjednávání s manažery o tom, zda existuje ideální kandidát, až po tu nejpříjemnější část práce, a to posílání nabídek a domlouvání podmínek k nástupu nové/ho kolegy/ně
- Vyjednávání s manažery není zmíněno náhodou; jako recruiter budete v přímém kontaktu s hiring manažery jednotlivých oddělení coby svými interními klienty a budete o ně v rámci své zodpovědnosti pečovat
- Všechnu tuhle práci budete dělat z centra Prahy, ale protože budete obsazovat pozice nejen v Praze, ale i v jiných částech České republiky a také jinde v Evropě, nevyhnete se občasnému cestování
- V plánu je také to, že jako nový kolega/nová kolegyně v budoucnu ke své roli recruitera přiberete ještě adaptaci nových kolegů
Co za tuto práci dostanete:
- Zajímavé finanční ohodnocení a další benefity
- Příležitost podílet se na rozvoji společnosti v atraktivních zemích
- Možnost ve velké míře využívat svou znalost angličtiny
- Velkou míru samostatnosti
- Práci ve velmi příjemném a uvolněném prostředí
Pošlete nám svůj životopis, pokud:
- Máte zkušenost s obsazováním pozic na všech úrovních (od nejnižších až po manažerské) alespoň 3 roky
- Ovládáte angličtinu tak dobře, že v ní zvládnete vést pohovor i s kandidátem na specializovanější pozici
- Jste empatická osobnost zaměřená především na lidi, která ale zároveň chápe přínos své práce pro výsledky celé společnosti
- Jste schopní pracovat na několika věcech najednou a udržet si v nich přehled
- Umíte jednat diplomaticky, víte, kdy zatlačit a kdy naopak něco přibrzdit
- Dokážete přizpůsobit svůj styl jednání pozici, kterou právě obsazujete
Místo pracoviště: centrum Prahy
Nástup dohodou
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Zaměstnanecké půjčky, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Notebook, Stravenky, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Personalistika a lidské zdrojeHR bussiness partner, Náborář, Personalista a HR manažer