Recepční/Office Manager

Nabídka již není aktuální.


Kdo jsme

Jsme mladou investiční společností profilující se zejména v investicích do nemovitostí. V současné době máme velké ambice růstu, a proto do svého kolektivu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se o nás bude naplno starat po administrativní i personální stránce a zajistí nám kompletní backoffice. Zároveň úzce spolupracujeme s advokátní a realitní kanceláří, kterým také budete vytvářet kompletní administrativní zázemí, tedy práci máme různorodou a nemusíte se bát, že by Vás začala nudit.

Čím Vás budeme zaměstnávat?

- kompletním zajištěním chodu recepce a kanceláře

- administrativní podporou týmu a vedení společnosti

- vedení a kontrola TO DO listů

- vyřizováním telefonátů, mailů a korespondence

- vedením pokladny - návštěvami úřadů a dalších institucí podle potřeby

- personální agendou

– sledováním docházky, vedením přehledu dovolených, podporou účetní při zpracovávání mezd

- organizací firemních akcí

– občas spolu grilujeme, chodíme na pivo nebo jedeme někam mimo kanceláře

Co Vám nesmí chybět?

- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou

- vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita

- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vlastní iniciativa

– to je pro vykonávání této pozice klíčové

- výborné organizační a komunikační schopnosti

- reprezentativní vzhled a příjemné vystupování

- odpovědný přístup k práci - velmi dobrá znalost práce na PC (zejména Word a Excel)

Čím předběhnete ostatní kandidáty?

- vlastníte-li řidičské oprávnění typu B

- pokud se domluvíte anglicky

- budete-li mít praxi na obdobné pozici

Co od nás dostanete?

- práci na HPP a k tomu odpovídající mzdové ohodnocení s možností růstu po zaučení

- roční prémie

- 4 týdny dovolené

- společné akce a teambuildingy

- příspěvky na školení a sebevzdělávání se

- sick day (2x ročně)

- volnou ruku pro provádění změn a seberealizaci, rozmanitou pracovní náplň

- pitný režim zdarma (káva, čaj, nealko)

- mladý a hlavně přátelský kolektiv

- pěkné kanceláře přímo v centru Prahy

Nástupní plat: 22.000,- Kč (hrubého)

Nástup: 1.8.2017 (případně dohodou)

Zaujala Vás nabízená pozice? Pak nám napište, proč jste pro nás tím nejvhodnějším kandidátem a do odpovědi nám přiložte svůj strukturovaný životopis s fotografií.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Sokolovská 428/130)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sick days,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

15.6.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce

Back Office Manager (M/Ž) Mark2 Corporation Czech, a.s. | Praha 1


/* Not affection functionality */