Recepční / Asistentka v advokátní kanceláři
Nabídka již není aktuální.
Pro advokátní kancelář se sídlem v Praze hledáme kandidátky na pozici Recepční / Asistentka v advokátní kanceláří.
• Organizační a administrativní podpora jednatele a advokátů
• Podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu
recepce/kanceláře
• Příprava materiálů, prezentací a korespondence
• Příprava podkladů pro jednání a koordinace jednání
• Práce s datovou schránkou a dalšími interními systém,
• Zakládání spisů a jejich správa
• Úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
• Komunikace s dodavateli, objednávaní kancelářských potřeb
• Příjímání návštěv, pochůzky mimo kancelář
• Příjímání faktur a příprava podkladů pro účetnictví
• Ostatní úkoly spojené s chodem kanceláře
AK velkou výhodou
• Znalost administrativních procesů
Požadujeme
• Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
• Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
• Znalost anglického jazyka
• Uživatelská znalost práce s PC (MS Word, Excel, Power Point, internetu
• Velmi dobré komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování
• Schopnost týmové práce
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, loajalita, proaktivní přístup
• Schopnost přizpůsobit se situaci
• Požadovaná praxe z pozice Asistentka, Recepční min. 1 rok, předchozí praxe v
Nabízíme
• Příjemné pracovní prostředí
• Finanční ohodnocení dle zkušeností a zajímavé benefity
• Pracoviště v centru Prahy 1
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete prosím svůj aktuální životopis v ČJ + Vaši fotografii na uvedený email. Děkujeme.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 1Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače